• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • Ore

2 euro??? Dyyyyrt. Å andra sidan finns det säkert svenska caféer som håller de priserna också. Får nog hålla mig till de hembakta varianterna. De brukar faktiskt vara godast dessutom!

• MSW

Har inte kollat klipp ännu, men tycker det är spännande med deras bröllop!

Tycker helt klart han verkar vara en mysig typ!

Ea; Ovanligt trött säger du.......?

har inte ätit varken semla eller fastlagsbulle idag! men dock i söndags!

Nu ska jag byta bajsblöja och dra iväg till stan!

Puss Puss!

• muggles

AM: Daniel gjorde rätt så bra ifrån sig - verkar säker i en inte alltför lätt situation. Mkt säkrare än kungen som har haft 30 år på sig att öva! Tja, det är nog svårt att prata perfekt när man lär sig ett språk i vuxen ålder. Själv har jag läst 40p tyska och bott i landet i 7 mån men inte pratar jag perfekt tyska för det...

• Blivande fru L

Nej hörrni, nu sitter jag och fnittrar åt mina egna inlägg. Det betyder att det är dags att gå hem från jobbet.

• fru AM

När jag och mitt XX var i Tallin så pekade han ut sin hett åtrådda chokladcroissant (trodde han) på ett café. Sen satt han där med kaffe och en mumsig smördegsinbakad korv (!) i munnen

• muggles

MSW: mysig??? Inte det epitetet jag skulle använda...

• fru AM
    muggles skrev 2009-02-24 15:24:23 följande:
    Tja, det är nog svårt att prata perfekt när man lär sig ett språk i vuxen ålder.
    Menar du kungen nu?

NEj nu ska jag gå och hämta MIN lilla prinsessa på dagis. HAr dock ännu inte bestämt vilket europeiskt kungahus vi ska sikta in oss på när det gäller henne.

Tjoflöjt!
  • Ore

Kan för övrigt inflika att kungen har bestämt att efter giftermålet kommer Daniel få titeln Prins Daniel, och även hertig av Västergötland.

Men alltså, Victoria är ju hertiginna av Västergötland. Det borde väl finnas något annat ledigt landskap han kan få? Eller är det för att markera att han verkligen är ingift?

Någon som vet om drottningen har ett "eget" landskap?

• muggles

Gött för Vickan att vara förlovad nu då - då får hon äntligen PÖKA! För inte har de väl pökat ännu? Tänk om det hade blivit kottar vilken SKANDAL.

• Blivande fru L

Allt, jag upprepar, ALLT är dyrt på den här ön!

Jag kan bjuda på både örfil och ostsemla om någon av er kommer hit så slipper ni göra bort er och dessutom bli ruinerade på stan.

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare