• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • BrudSommar2006

Alltså mindre var ju killen, men kanske inte yngre!

• muggles

Lappis: ja det undrar jag med! Usch och fy!

Tinga: nej vi kan ses på sön!

• BrudSommar2006

Har bokat tid på bvc i nästa vecka för att komma dit utan Iris och prata om läkarbesöket och hoppas att det ska bli något vettigt av det i alla fall, gillar vår bvc-människa.

• Tinga

Muggles - åh vad bra att söndagen också funkar! Blev lite orolig där, att jag inte skulle får träffa er. Precis som Lappis kommer jag att släpa maken med mig, men ni har ju redan träffat honom; iallafall vi som träffades i Göteborg ifjol. Å andra sidan tror jag att det är nödvändigt att han följer med eftersom Piff & Puff också ska med, för annars hinner jag ju knappt prata med er andra.

• muggles

BS: vad bra att du har fått en bra bvc-tant (gubbe?)! Fö - har du gått med i IPM-klubben??? Jag och Piggis är ju med där sedan länge...

• Piggelin1

Tinga - klart att vi ska ses när du har sprungit!! Jag kryssar för både lördagen & söndagen i min kalender, så ser vi vart vi landar med de exakta planerna så småningom!
    Om ni är bilburna, så får ni gärna kvista förbi hos oss i huset också! När vi flyttat blir det lätt som en plätt att hitta till oss när man kommer söderifrån!

Muggles - du vet vem hon är & har träffat såväl henne som hennes m2b ett par ggr, fast det var nog ett par år sen nu.
    Ingen "mammakompis", däremot lärde jag känna henne ism att jag träffade "de tre musketörerna" första gången på ett 30-årskalas på Tjörn. Klarnar det?

• Piggelin1

På tal om att kryssa i kalendern - vilket datum är det nu som varet är?? Kan ju vara bra att veta för att kunna göra ett kryss...

• BrudSommar2006

Muggles, ja IPM verkar ju onekligen vara något för mig nu, från början gällde det väl mest vindrickande och andra något trevligare saker???

• BrudSommar2006

Vår bvc-TANT är jättetrevlig, hoppas så att det ska bli ett bra möte så att jag kan gå vidare och inte gå runt och ständigt fundera på det här.

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare