• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • Fru E

Tinga-jag kommer med att ha maken med mig på lördag och söndag, han säger att jag får bestämma hela helgen

• Fru E

16:e är väl varvet och 17 vår träff??

• kängu

Japp varvet är 16 maj!

Jag antecknar både lördag och söndag för trådträff!

Frullis- BF en dag efter mig! Jag har planerat att föda en vecka tidigare iofs, tycker jag verkar vara lagom

BS- Hoppas att du får ett bra samtal på BVC!

Piggis- Vill du att jag ska buda lite för att få upp priset?

• Piggelin1

Tack, EA!

Fattade lite som att Nenne kan ses på lördagen, så då natra jag att det blir dejt båda dagarna för de som kan?

• Piggelin1

Kängu - jaaaa! Kan du gå på visningen & prata om hur fantastiskt fin lgh är också??! Skojade med en kompis om just detta igår, att han skulle gå på visningen & ooooh:a & aaaaah:a en massa

• Piggelin1

Herregud var ineffektiv jag är på jobbet idag Jag får skärpa mig...

Hej så länge! Nu loggar jag av, annars kommer jag inte härifrån

• Fru FruLLan

BS:
    Jätte bra att du bokat in tid med bvc! alltid bra att prata med någon man tycker är vettig!

vad är IPM klubben????

angående vin så faaaan vad jag skulle vilka ha lite moet!

Annars så är jag bara såååå jääävla hungrig hela tiden! Villa ha mat nu.
    Killen i magen växer gissar jag för faaan vad stor min mage blivit. Vilken skillnad det är mot förra gången. Med borren var jag ju myyyycket mindre. Ska bli kul att se hur stor man blir. Är dock mest barnmage har nog inte ökat så mycket i vikt annars.

• Fru FruLLan

jag är också inneffektiv idag
    har ingen motivation elelr lust

• Liten med Mindre

FruLlis - en fd kollega som jämt var hungrig har börjat mumsa kokt ägg istället för frukt o smörgåsar mellan måltiderna. Tydligen blir man mycket mättare. (Ett förmiddagsägg med andra ord.)

Försöker jag med, men jag är ju sugen på mat redan kl 8, så oavsett ägg så blir jag ju hungrig före lunch.

• Ore

Noterar både 16 och 17 maj, samt 8-9 augusti som åka till Göteborg-helger.

Har för övrigt inte riktigt bestämt mig för om jag ska springa varvet eller inte. Blir jag gravid är det ett definitivt nej. Annars kanske jag försöker få tag i en plats, vet inte om det är fullbokat eller inte men då får jag väl köpa en startplats på annat vis i så fall...

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare