Härligt Lappis med soooooooool Barcelona, inte alls avundsjuk.....
Hoppas inte att magen krånglar från och med i morgon, och att det är en kombo med träning etc som gör det lite tjingtjong just idag
Stor kram till dig och njut av våren i Spanien.
Ag sömn så har Victro aldrig sovit, så jag är van. Vi jublar om han bara vaknar 2 ggr per natt nu. Värsta perioden var mellan 4-8 månader. Sen i höstas under en period, då vaknade han varje timme hela natten.
Nu somnar han med välling och sång. Vi har alltid sjungt för honom vid insomningen och när han vaknar på natten så sjunger vi eller nynnar på typ imse vimse spindel eller ngt... oftast får han lite att dricka när han vaknar närmar sig klockan 04/05 så ger vi välling, eller det gör jag nog oavsett 1 gång på natten, beroende på hur trött jag är, de senaste nätterna har han fått det redan vid 01, bara för att man ska försäkra sig om att han är klubbad ett tag...
Alla gör olika och jag tror som AM att det är beroende på barnen, hur det sover. Vissa barn sover lättare andra sämre, oavsett metoder. Jag har provat allt och är en envis människa, men detta med sömn har inte gått att lösa....
Kramar till dig BS, du verkar ha det lite jobbigt nu!
Är det inte för att Iris är så lång som hon väger så mycket som hon gör? Hon följer väl sin egen kurva, det är väl det som är det viktigaste?
Frejis, jag har inget att tillägga för jag har mått underbart bra alla mina graviditeter. Mådde lite illa 3 veckor med denna bebis, med Victor mindre illa i max 2 veckor. Säger som Mugglan, jag undrade om jag var gravid till en början och sprang och gjorde 2 vul innan vecka 10 för att få det bekräftat
Det som hjälpte mitt futtiga illamående nu var ju att småäta och se till att man fick i sig lite mellanmål etc. Och äta sakta, för jag kunde bli proppmätt helt plötsligt...
Det brukar vara som värst vecka 6-10 för då är hcg som högst.
Tuttar har jag aldrig haft, men när jag ammade fick jag riktiga bomber! Det bästa var när de var sprängfyllda med mjölk då så det ut som härliga silikontuttar, stenhårda och fasta
Nu har jag 75b.
När jag gifte mig tror jag faktiskt jag hade 70c, men det handlar väl som EA skrev att man går ner runt om och upp i kupan av någon anledning.
Nu ska jag hem till min sjuka son. Han har fortfarande feber, hoppas jag kan släppa honom till dagis i morgon, han har 38,2 så antagligen inte.... men men vi får se om han är helt feberfri i morgon, då skiter jag i att vara hemma en feberfri dag....