Pappa som ger bort?
hur många här har haft eran Pappa som lämnat över er??
hur många här har haft eran Pappa som lämnat över er??
Nej jag bestämmer inte.Det du har citerat är en åsikt jag har.det är inte detsamma som att jag bestämme/kräver att det ska vara så.
Jag vet att kyrkan har en massa regler man ska följa men man måste ju inte tycka att alla är rätt även om man följer dom.
En till präst skrev 2009-01-17 09:55:30 följande:
Hammerman: Jisses, var har du lärt dig att skriva/uttrycka dig? Trots det hemska ämnet så kunde jag inte låta bli att skratta åt formuleringarna.
Jessie Gustav skrev 2009-01-17 12:50:50 följande:
oj va ni har legat i här!!
Ni får ursäkta om jag har missförstått er motständare i denna fråga men är det så att vi för brudöverlämning ska acceptera eran syn på saken men vi får inte tycka att det bara är fint utan att ha några kvinnoförnedrande tankar??
Jag accepterar helt eran åsikt om brudöverlämning men jag delar den inte.Det jag försöker få fram här är min ÅSIKT.jag säger inte att åsikten är varken rätt eller fel men den är min.
Är diskussionen klar här nu kanske?
TS fick väl inte så mkt svar på just frågan hon hade, men det blev en diskussion som hette duga här.
Troll1.jag håller med dig även om jag har vart del i diskussionen.Det är ju bara att acceptera att alla har delade meningar i allt och man kan inte få någon att ändra sin åsikt.
Hoppas att ts inte blev bus förskrämd av denna tråd och att hon håller sig kvar här ändå och att hon och hennes blivande får ett fint bröllop.