• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • Soldemor
    MulleNuh skrev 2009-02-17 09:44:02 följande:
    Nej jag har inte svimmat, men det svartnar för ögonen ofta så det KÄNNS som jag ska svimma..
    Var nu en klok tant och lyssna på alla kloka råd och GÅ TILL EN DOKTOR!!
  • passionsblomman

Har du ätit ordentligt någon gång sedan igår natt?
    Eller går du på adrenalin och nikotin? Och Koffein?

Jag tror du behöver en rejäl frukost och ta det LUGNT nu ett tag! Inte hålla på och packa och fixa utan softa lite nu!

MulleNuh skrev 2009-02-17 09:44:02 följande:
    Nej jag har inte svimmat, men det svartnar för ögonen ofta så det KÄNNS som jag ska svimma..
  • MulleNuh

Jag åt middag igår kl 21. Hade då inte ätit på hela dagen. Liksom glömde bort det när vi var på sjukan med Bella så länge på dagen och sen hämta zack o hit o dit.

Nej fy jag har NOLL aptit. Har druckit lite vatten.

• BlygBrud
    MulleNuh skrev 2009-02-17 09:56:10 följande:
    Jag åt middag igår kl 21. Hade då inte ätit på hela dagen. Liksom glömde bort det när vi var på sjukan med Bella så länge på dagen och sen hämta zack o hit o dit.Nej fy jag har NOLL aptit. Har druckit lite vatten.
    Drick lite juice och ät lite youghert.
    ALlra helst ta en kopp te med honung i. då får du upp blodsockret så att du sen orkar äta lite!
  • passionsblomman

JA! Lyd Blyg brud! Det är precis vad du behöver! SÄRSKILT eftersom du inte har aptit!

BlygBrud skrev 2009-02-17 10:19:10 följande:
    Drick lite juice och ät lite youghert.ALlra helst ta en kopp te med honung i. då får du upp blodsockret så att du sen orkar äta lite!
  • Im yours

Japp, instämmer helt i välmenade tanters råd. Du måste få i dig nått min vän. Bella behöver sin mamma, du vet Kramizar

• Heloise

Ojoj här har det hänt mkt!
    Mulle: hoppas ni mår bättre snart, usch vilken upplevelse. Synd på klänningen oxå går den inte att sy till?
    Blygbrud: Grattis!
    Troll: krya på dig!
    Hoppas att alla ni andra mår bra oxå. Jag har så mkt i skolan den här veckan Måste ner tioll bibl och göra en observation och sen ska jag analysera den. Ska även hinna göra ett PM *suck*
    så fort ngn nämner orden uppsats eller PM så sjunker mitt IQ till 65 eller nått. Känner viss okontrollerbar panik men men får lägga ner mig i grejjerna som mamma säger och bita ihop.
    Panzer kommer inte i närheten av att offra nå missar, men den ena biter sönder alla kablar och är kanske inte ngn favorit i dagsläget

• Daa

Hej på er!
    Instämmer i råden, Mulle, du måste få nåt i dig! Det mesta går lättare då. Hoppas Bella snart blir bättre.
    Kram

Lycka till med skolarbetet, Heloise. Du måste också se till att inte glömma bort att få nåt i dig

Och på tal om att få nåt i sig: vad gör jag här? Har ju inte ätit lunch än och magen skriker att det är hög tid

• Troll1

lillabruden skrev 2009-02-17 02:46:47 följande:
    PS. Troll, ta dig genast till läkaren!!!! Ta taxi!!! Det kan sluta riktigt illa!!!! Man ska inte gå mer än 4dagar egentligen med inflammation om det inte blivit bättre och NEJ jag tror inte dig om du säger det blivit bättre Låter som ditt immunförsvar behöver hjälp gumman. Schas till farbror doktor!!!!

Nej jag är för envis, trög, tung & lat för att schasas iväg till doktorn. Den promenadsträckan skulle ge mig lunginflammation också. Äh, jag känner mig ngt bättre idag. Vi får se...

Jaha, de uppstår från det döda....avstängningar en efter en. "Fred på jorden"? Nej, snarare "Krig i cyberspace".
    Här går det minsann att mucka o provocera om allt.

Hur mår NI?

Svar på tråden Tantvarning 3