• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • passionsblomman

Håller alla tummar! Hoppas du får jobbet1

Jag fick inte ens komma på intervju på det där jag sökte ju, men jag brukar tänka att det inte var meningen då.

Åh, min jäkla ryyygg*pip och gnäll*
    Jag har varit på behandling hos massören igen idag. Fy för bövelen vad skitont det gör och nu är man ju helt MÖR.
    Försöker få eld i spisen så jag ska hålla mig varm, men det går ingé bra med det just nu.

Och jag har presenter att slå in till min son som förväntar sig uppvaktning i morgonbitti...
    jag gör det sen...

Im yours skrev 2009-02-16 21:34:12 följande:

Tänk vilket järngäng vi blivit på så kort tid. Hurra för oss!Mulle; Jag drabbades av njurbäckeninflammation för ca, 4 år sedan. Skulle flyga utomlands men hamnade i en sjuksäng med tillhörande dropp ist. Låg inne en vecka. Symptomen är otäcka, men det finns mediciner och god omvårdnad. Eran gullunge klarar det. Krama henne lite försiktigt från mig Annars är det lugnt. Lasse, är oki, men väntar på besked från läkare.Jag har sökt jobb inom massmedia idag. Det började pirra i maggropen så snart mailet var skickat. Men vad galet härligt det känns att ha tagit steget........ Håll tummarna nu.
  • Im yours

Passionsblomman; Grattar din son med kramar i förskott, och lyckostanten utan dammråttor i efterskott.

Usch vad många "skott" det blev. Bara inte någon drabbas av ryggskott. Jag borde oxå komma iväg på manikyr, zonterapi, och massage. Undrar om man kan köpa ett paket där allt detta ingår
    Eller ta tre, och betala för två. Och så tandläkaren förstås.

Didis; Kan man få pedikyr, samtidigt som man lagar en tand. Inte från tandvärk, utan för att den ska se rak, o tjusig ut. Tanden alltså Värst vad man kan krångla till det..........

Blä för allt ont i kroppen.

• Troll1

GRATTIS TILL 27 ÅRINGEN I TANTTRÅDEN! {#lang_emotions_cheers}
    Kan detta verkligen stämma, eller var det 67???

Mulle: Hoppas Bella mår bättre nu och att hon blir helt frisk snart! Klappa henne på kinden från mig. {#lang_emotions_baby}

Passion: Jag klappar lite på dig också, det behöver du. Strykas sådär trevligt medhårs efter tuffa massagen.

I´m yours: Du kan få lite cyberzonterapi av mig om du vill.

Min kröpp är en uschlig plats att vara i just nu, men jag ska inte klaga. Räcker att tänka en sekund eller två på lilla Bella så tycker jag mina krämpor är futtiga.

Godnatt sötisar, nu ska jag ta min obligatoriska drink.

• passionsblomman

Wihiiii! DÄR är du ju gumman! Hur måååår du? *känner lite på pannan* Mmmhmmm...varm...inte bra, Pysslar ngn om dig eller ska jag ta tåget?

Troll1 skrev 2009-02-16 22:10:24 följande:
    GRATTIS TILL 27 ÅRINGEN I TANTTRÅDEN! Kan detta verkligen stämma, eller var det 67???Mulle: Hoppas Bella mår bättre nu och att hon blir helt frisk snart! Klappa henne på kinden från mig. Passion: Jag klappar lite på dig också, det behöver du. Strykas sådär trevligt medhårs efter tuffa massagen. I´m yours: Du kan få lite cyberzonterapi av mig om du vill. Min kröpp är en uschlig plats att vara i just nu, men jag ska inte klaga. Räcker att tänka en sekund eller två på lilla Bella så tycker jag mina krämpor är futtiga.Godnatt sötisar, nu ska jag ta min obligatoriska drink.
  • Troll1

passionsblomman skrev 2009-02-16 22:13:03 följande:
    Wihiiii! DÄR är du ju gumman! Hur måååår du? *känner lite på pannan* Mmmhmmm...varm...inte bra, Pysslar ngn om dig eller ska jag ta tåget?

Mmmmm, du får nog ta tåget tror jag. Jag har halsfluss tror jag, fast nu har jag fått bihåleinflammation också. Tycker det kunde hålla sig till en region.

• passionsblomman

Men tusan!!!

Vad ÄR det med denna vinter!
    Du måste gå till doktorn! Halsfluss måste du ju få penicillin mot! Har du ringt?

Troll1 skrev 2009-02-16 22:14:27 följande:

Mmmmm, du får nog ta tåget tror jag. Jag har halsfluss tror jag, fast nu har jag fått bihåleinflammation också. Tycker det kunde hålla sig till en region.
  • Troll1

Måste man? Tänkte det skulle gå över av sig själv... Bihålorna då?

• passionsblomman

Ja! Du måste till doktor och få penicillin!Halsfluss är en bakteriell infektion som botas med antibiotika, till skillnad mot influensa och förkylningar, som är virus och inte bryr sig om penicillin alls.

Bihålorna kan det också bli bakterier i. Ring doktorn och gå och få prover tagna!
    Har du svårigheter att svälja och asont just mest i halsen?

Kan du se en massa vita prickar i svalget om du kikar med en stark lampa?

Troll1 skrev 2009-02-16 22:19:10 följande:
  • passionsblomman

Ja! Du måste till doktor och få penicillin!Halsfluss är en bakteriell infektion som botas med antibiotika, till skillnad mot influensa och förkylningar, som är virus och inte bryr sig om penicillin alls.

Bihålorna kan det också bli bakterier i. Ring doktorn och gå och få prover tagna!
    Har du svårigheter att svälja och asont just mest i halsen?

Kan du se en massa vita prickar i svalget om du kikar med en stark lampa?

Troll1 skrev 2009-02-16 22:19:10 följande:
Svar på tråden Tantvarning 3