• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • Daa

Ååh. Maken läste mina tankar, så nu sitter jag här med en härlig kopp fylld med kaffe

Jag blev också nyfiken på vad Originalrosen jobbar med.

• didis

Å här har jag som vanligt missat en massa...

Blyga bruden - GRATTIS!! Hur känns det såhär dagarna efter?

Lilla bruden - det var något sådant jag hade tänkt mig men jag var för sent ute. Jättesnygg klänning!!

• Originalrosen

Ni är nyfikna på mitt jobb?

Jag jobbar med förhandlingar. Det är kul, handlar mest om att lyssna (både på det som sägs men också det som inte sägs). Sedan ska jag avgöra om det är en affär mitt företag vill göra eller inte. Om vi vill göra affären så ska jag förhandla fram ett avtal där bägge parterna är nöjda.

Lite obekväma arbetstider ibland, hjärnan går och grubblar även när jag är ledig men på det stora hela ett bra jobb.

Passionsblomma är florist men snart kanske kriminalvårdare?

Didis är väl tandläkare - snart med en såld mottagning?

Daa, vad gör du? Ledsen, har missat det.

• tonårsmorsa

GRATTIS BLYGBRUD!!!!!

Och grattis även till Mulle som blivit husägare!

• Im yours

Jösses, tjejer vilket dygn det varit. Gårdagen började som en typisk slölördag, sen frukost etc.

Sedan ringde mb2, han hade svimmat helt apropå. Hamnat på sjukhus, tagit en massa prover..... Ja, ni vet. Men visste inte vad det var. Han befinner sig dock hemma i huset, i Kullavik.

Jag fick värsta chocken, grät i minst 3 timmar. Allt bara snurrade, var han dödssjuk, skulle han gå bort. Hinner vi gifta oss, hinner vi nått! Snyft, snyft, och dundersnyft. Sååååååååå ledsen.

Han ringer igen, och menar på att det säkert inte är något allvarligt, m jag hör ju att han är skärrad. Jag känner honom så väl och........

Iaf vilket enormt känsloflöde. Jag vill bara ligga i hans armar, han måste komma upp tiil Örebro och hålla om mig. Jag var milt sagt livrädd att det värsta skulle hända. Har aldrig varit så rädd i hela mitt liv.

Han sätter sig i bilen, och kör upp till oss. Det var så underbart att se honom, hålla om honom, och gråta ut all den ångest som rullat, och svept över mig under dagen.

Det blev den konstigaste Alla Hjärtans Dag, jag varit med om någonsin. Snacka om att vi under detta dygn sett på varandra med lite annorlunda ögon. Och vad lite man vet om vad som ska hända. Vilken tur jag har som får lägga min lilla hand i Lasses hand.

Så till alla, var rädda om varandra!

Kramar, och vad skönt det var att få skriva av sig..........

Den här låten spelade jag 1000 ggr igår, den har liksom fått en helt annan betydelse.

• Originalrosen

Men åhhhh.............. vilken dag, hoppas att allt går väl för er!

• passionsblomman

Men I´m yours!

Vilken pärs!Fy! jag förstår verkligen vad du menar med hela känsloresan!

Men kan vi nu utgå från att detta inte är ngt jätteallvarligt nu då med lasse? Eller vet ni inte än?
    Oh, vad läskigt! *kramar om jättehårt*

• MulleNuh

Men va läbbigt!!! Va skönt att han kom hem till dig hel och kry!!

• Im yours

Vi har ingen aning, måste vänta och se............ Det är bara att tro på det bästa. Att allt ordnar sig.....

Ja, det är läskigt, lite som att bege sig ut på en resa och inte veta vart man hamnar. Vi har iaf varandra, så.................. men vad skiträdd man blir. Världen växer till kollosal- format på en minut, och man blir pytteliten.

Han är sjukskriven.

• passionsblomman

Ja, rätt som det är i livet, inser man förskräckt hur lite man egentligen har kontroll över av det som verkligen betyder något!

Nu får vi håla tummarna och tro på det bästa! De måste väl utreda ordentligt vad det här berodde på hoppas jag? Mår han ok nu?

Ni måste ju vara jättetrötta båda två! Sådant här brukar ta msten ur en.

Im yours skrev 2009-02-15 20:27:11 följande:

Vi har ingen aning, måste vänta och se............ Det är bara att tro på det bästa. Att allt ordnar sig..... Ja, det är läskigt, lite som att bege sig ut på en resa och inte veta vart man hamnar. Vi har iaf varandra, så.................. men vad skiträdd man blir. Världen växer till kollosal- format på en minut, och man blir pytteliten.Han är sjukskriven.
Svar på tråden Tantvarning 3