• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • Daa

Okej, ärligt var det
    Den är jättefin. Ringningen är lite annorlunda. Jag gillar den skarpt.
    Jo, jag tycker att den sitter bra. Det blir ett liiitet veck där draperingen går nedåt på din högra sida, men det borde väl vara busenkelt att ta in för nån som kan sy. Och jag ser det nog bara för att jag kritiskt granskar nu

Du är verkligen vacker i den klänningen, är min ärliga åsikt.

Vad ska du ha för smycken till? Hur ska du ha håret (åh, håret... blir lite avundsjuk nu...)?

Känner du dig tveksam till klänningen? Och i så fall, vad är det som känns sådär?

• Panzerfaust

Den var jäkligt snygg tycker jag iaf...

Men vad fan vet jag om bröllopsklänningar egentligen?

• Daa

Så kan man också säga, om man vill uttrycka sig mindre omständligt

Panzerfaust skrev 2009-02-14 15:06:03 följande:
    Den var jäkligt snygg tycker jag iaf...
  • lillabruden

Tack för era åsikter!!!

Daa, ja jag har också tittat mycket på den högra sidan det är som du säger men det ska fixas.
    Jag är osäker på klänningen för jag undrar om det verkligen är "jag", liksom min stil.....eller om jag valde den för att den är fin o så "bara"....usch jag vet inte :-/

smycken ska jag ha dem som är på bilden, och håret ska vara flätat men nersläpt...(!?) hoppas du hänger me

• Daa

Tänkte nästan att det var det halsbandet du skulle ha. Jättefint.

Om klänningen är "du" eller inte är det bara du som kan säga, men nu vet du att vi är iaf två som tycker den är snygg.
    Jag vet hur det känns, för jag var Hur Nojig Som Helst när jag hade beställt min klänning, för det gick så fort när det blev dags att prova och välja.
    Jag var också orolig över att det inte var min stil, för den hade pärlor och drapering och vid kjol och långt släp och glansigt tyg (och i min fantasi växte den till ett gräddmonster ) Men min fästman (min make, numer) hävdade att den var den finaste jag hade kunnat hitta.

Och när bröllopsdagen kom kände jag mig som en drottning, den vackraste i världen. Ja, nästan i alla fall.

lillabruden skrev 2009-02-14 15:56:33 följande:
    Tack för era åsikter!!!Daa, ja jag har också tittat mycket på den högra sidan det är som du säger men det ska fixas. Jag är osäker på klänningen för jag undrar om det verkligen är "jag", liksom min stil.....eller om jag valde den för att den är fin o så "bara"....usch jag vet inte :-/smycken ska jag ha dem som är på bilden, och håret ska vara flätat men nersläpt...(!?) hoppas du hänger me
  • Celeste97

Lillabruden: Jättesnygg klänning som passar dig och din kroppsform perfekt! Skulle absolut inte byta i dina kläder!

• Im yours

Wow, wow, wow, du är fantastiskt fin i klänningen lillabruden!

Tänker på dig hela, hela dagen, Blygbrud. Ha världens lyckligaste bröllopsdag!!!!!!!

Tack för godishjärtron, troll1. Kramar till alla!

• MulleNuh

Va fin du är lillabruden!!! Superfin!!

Jag ska tillbringa alla hjärtans dag med min deppiga pappa! Pratade med honom och han lät knäckt. Så jag åker över och "överraskar" honom lite.

Svar på tråden Tantvarning 3