Tänkte nästan att det var det halsbandet du skulle ha. Jättefint.
Om klänningen är "du" eller inte är det bara du som kan säga, men nu vet du att vi är iaf två som tycker den är snygg.
Jag vet hur det känns, för jag var Hur Nojig Som Helst när jag hade beställt min klänning, för det gick så fort när det blev dags att prova och välja.
Jag var också orolig över att det inte var min stil, för den hade pärlor och drapering och vid kjol och långt släp och glansigt tyg (och i min fantasi växte den till ett gräddmonster
) Men min fästman (min make, numer) hävdade att den var den finaste jag hade kunnat hitta.
Och när bröllopsdagen kom kände jag mig som en drottning, den vackraste i världen. Ja, nästan i alla fall. 
lillabruden skrev 2009-02-14 15:56:33 följande:
Tack för era åsikter!!!Daa, ja jag har också tittat mycket på den högra sidan det är som du säger men det ska fixas. Jag är osäker på klänningen för jag undrar om det verkligen är "jag", liksom min stil.....eller om jag valde den för att den är fin o så "bara"....usch jag vet inte :-/smycken ska jag ha dem som är på bilden, och håret ska vara flätat men nersläpt...(!?) hoppas du hänger me