• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • Daa

MulleNuh: låter som ett bra sätt att tillbringa alla hjärtans dag på.

Nu ska vi iväg på parmiddag. Det är inte riktigt min grej, men det är ju vänner till oss så det blir nog skoj ändå.

ha en trevlig kväll, alla tanterna.

• lillabruden

tack för att ni finns mina medtanter!!!!!
    jag har gjort det man inte ska........Carlos fick se klänningen!
    JAG VET men jag var tvungen!!! jag började böla nämligen..........
    Han tyckte som ni, och han tyckte inte om den andra som jag valde mellan! nä det var svårare än jag trodde och nu i efterhand skulle jag ha frågat om man kunnat beställa en ny i samma stl om den blir såld!!! Kunde jag ju ha gjort men det tänkte jag inte på...(klänningen är en Nixa '09)

Men tack för era ord!!!!!

Var det Blygbrud som gifter sig idag?? Grattis!! Glöm inte lägga upp lite bilder

• Troll1

Håller med din blivande, du är så fin i klänningen och mkt snygg ringning.

Äh, min man fick se min klänning ngn månad i förväg också. TROTS att jag sagt att han inte skulle det. Jag hade börjat vela såklart. Han tyckte jag var jättefin!   Så glöm det där gamla skrocket...

• Heloise

Lillabruden: Du var/är jättevacker i klänningen!!

Åh vad spännande för blygbrud!
    Ha en härlig alla hjärtans dag

• Originalrosen

Lillabruden,

Jättefin klänning och jag tror nog att det är du? Såg bilden när ni kysser varandra och du har på den bilden på dig en klänning som påminner liiiite om brudklänningen - ja, lite en klänning i samma andra.

Ringningen var verkligen subtil och kommer att framhäva smycket. Mycket läckert.

Ditt hår?! Wow!! Själklart ska du ha det utsläppt, det är ju ett hår som man drömmer om att ha när man gifter sig. Lite flätat, fast utsläppt - låter helrätt!

Min man var med mig när jag provade min brudklänning för första gången. Vi blev gifta i alla fall.

• Celeste97

Tack MulleNuh för receptet på kräftstjärtssoppan! Vi käkade det här hemma idag och det var gott. Lite vin, vitlöksbröd och Etta James till... ..och vi som inte ens tänkte på att det är alla hjärtans dag idag!

• MulleNuh

Va roligt att ni gjorde den!

Celeste97 skrev 2009-02-14 21:24:50 följande:
    Tack MulleNuh för receptet på kräftstjärtssoppan! Vi käkade det här hemma idag och det var gott. Lite vin, vitlöksbröd och Etta James till... ..och vi som inte ens tänkte på att det är alla hjärtans dag idag!
  • passionsblomman
    GRATTIS BLYG BRUD PÅ BRÖLLOPSDAGEN!!!!

ETT FYRFALDIGT LEVE FÖR BRUDPARET!

LEVE DE,
    HIPP HIPP:

-HURRA!

-HURRA!

-HURRA!

-HURRA!

Tattata-taa-tattattaaa-tatta-tatattataaatatatatatatataaaaaaaaaa!

SKÅÅÅÅÅÅÅÅÅL!!!! KLANG OCH JUBEL OCH KRAAAAAAAAAAAAAAM!
  • lillabruden

*stämmer i kör!*
    SKÅÅÅL!!!

passionsblomman skrev 2009-02-14 22:25:44 följande:
    GRATTIS BLYG BRUD PÅ BRÖLLOPSDAGEN!!!! ETT FYRFALDIGT LEVE FÖR BRUDPARET! LEVE DE, HIPP HIPP: -HURRA! -HURRA! -HURRA! -HURRA! Tattata-taa-tattattaaa-tatta-tatatt ataaatatatatatatataaaaaaaaaa!SKÅÅÅÅÅÅÅÅÅL!!!! KLANG OCH JUBEL OCH KRAAAAAAAAAAAAAAM!
Svar på tråden Tantvarning 3