• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • Troll1
    Panzerfaust skrev 2009-02-16 16:31:04 följande:
    Ahh åter efter avstängning!Låter otrevligt det där Mulle hon får krya på sig den lilla.
    Vad har du gjort?
  • Panzerfaust
    Troll1 skrev 2009-02-16 17:07:24 följande:
    Vad har du gjort?
    Gjort någon upprörd skulle jag tro, fick en varning för ett inlägg och 24h avstängning. Brutalt löjligt men BT tycks funka så att om någon blir sur över något så är det bara att anmäla så följer en godtycklig avstängning därefter. Anmälan tycks vara ett vapen när man förlorar diskussionen på BT.
  • MulleNuh

Jaha den här dagen kan nu iaf inte bli sämre!!

Fick ÄÄÄNTLIGEN hem min klänning jag beställde för 100 år sen.
    Så jävla fin var den! MEN den satt som ett as!! Kan inte ha den på mitt bröllop..

Får se vad hon säger som jag köpte den av.

• Panzerfaust
    MulleNuh skrev 2009-02-16 17:37:33 följande:
    Jaha den här dagen kan nu iaf inte bli sämre!!
    Är det en sådan mening som kallas att utmana ödet?

Tråkigt med klänningen.
  • passionsblomman

Men Mulle! Vad ÄR det som händer!

Är Bella hemma nu då iallafall? ni behövde väl inte lämna henne på sjukhuset?
    Fy, stackars lilla gullgumman! Och du och Micke måste vara helt slut av all oro...

Vad är det för fel med klänningen? Hur har du beställt den? inte provat eller så?
    Usch vad trist!

SÄG aldrig att det inte kan bli värre är du snäll! Det brukar kunna visa sig att man hade fel då...

MulleNuh skrev 2009-02-16 17:37:33 följande:
    Jaha den här dagen kan nu iaf inte bli sämre!!Fick ÄÄÄNTLIGEN hem min klänning jag beställde för 100 år sen.Så jävla fin var den! MEN den satt som ett as!! Kan inte ha den på mitt bröllop..Får se vad hon säger som jag köpte den av.
  • MulleNuh

Ja bella är hemma..
    Hon jag köpt klänningen av är så himla gullig. Hon blev så förtvivlad...

Ja du har rätt. Jag får väl säga: Nu kan det bara bli bättre.

passionsblomman skrev 2009-02-16 18:44:00 följande:
    Men Mulle! Vad ÄR det som händer! Är Bella hemma nu då iallafall? ni behövde väl inte lämna henne på sjukhuset?Fy, stackars lilla gullgumman! Och du och Micke måste vara helt slut av all oro...Vad är det för fel med klänningen? Hur har du beställt den? inte provat eller så?Usch vad trist!SÄG aldrig att det inte kan bli värre är du snäll! Det brukar kunna visa sig att man hade fel då...
  • passionsblomman

Å vad skönt att lilla pluttan inte behövde läggas in iallafall!

Då verkar ju klänningstjejen och du ha en god kommunikation då? så kan det kanske lösa sig smidigt...

Ja, nu kan det bara bli bättre! SÅ säger vi istället!

MulleNuh skrev 2009-02-16 19:00:28 följande:
    Ja bella är hemma.. Hon jag köpt klänningen av är så himla gullig. Hon blev så förtvivlad...Ja du har rätt. Jag får väl säga: Nu kan det bara bli bättre.
  • Diz

HEj tanter!

Grattis till de som grattas bör, och styrkekramar till er som behöver det...

Här har det varit ont om data-tid ett tag. 23:30 plingade det på dörren i torsdags, när jag öppnar (smått irriterad över att någon ringer på så sent) så står min mamma där! Då har mammaliten tagit flyget och rest ner 150 mil för att överaska mig och vara här när jag firar fylledagen. Så i lördags på alla hjärtans dag hade vi kalas här hemma, med tårta och rubbet. Söndags gjorde vi IKEA och nu har hon nyss farit på flyget påvägen hem. Jag hann tom visa henne lokalen vi funderar på till bröllopet. Lilla mamma... hon är så go.

Så nu är här välstädat som aldrig förr, tvätten är borta och allt är dammtorkat...

• passionsblomman

GRATTIS i efterskott! För du fyllde väl år eller fattar jag trögt?

Gú vad skönt det vore med en simsalabim-städning....

Diz skrev 2009-02-16 19:09:08 följande:
    HEj tanter! Grattis till de som grattas bör, och styrkekramar till er som behöver det... Här har det varit ont om data-tid ett tag. 23:30 plingade det på dörren i torsdags, när jag öppnar (smått irriterad över att någon ringer på så sent) så står min mamma där! Då har mammaliten tagit flyget och rest ner 150 mil för att överaska mig och vara här när jag firar fylledagen. Så i lördags på alla hjärtans dag hade vi kalas här hemma, med tårta och rubbet. Söndags gjorde vi IKEA och nu har hon nyss farit på flyget påvägen hem. Jag hann tom visa henne lokalen vi funderar på till bröllopet. Lilla mamma... hon är så go. Så nu är här välstädat som aldrig förr, tvätten är borta och allt är dammtorkat...
  • Diz

Haha, jo, jag fyller 27 idag.
    och tack!

Min mor är söt, för det spelar ingen roll hur städat det är, hon hittar alltid NÅGOT att göra. Hon har svårt att sitta still mammaliten...

Svar på tråden Tantvarning 3