• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • Troll1

Har du postat dubbelt Passionsblomman? Då är det allvar... Jag vet att det är bakteriellt i halsen eftersom det är följdsaker jag har nu, men de försvinner väl av sig självt till slut?
    Jag får känna efter i morgon bitti. Jag har varit hemma med Lisa och det fanns icke på kartan att gå den biten med feber.

Kram och tack för att du pysslar om mig! {#lang_emotions_flower}

G´natt!

• Originalrosen

Natti natti, dags att krama kudden!

• passionsblomman

Ja till SLUT ja, men du sk aju inte plågas i önödan!

Jaha, natti natt då Troll och Original och alla andra som ska sova nu!

Troll1 skrev 2009-02-16 22:26:30 följande:
    Har du postat dubbelt Passionsblomman? Då är det allvar... Jag vet att det är bakteriellt i halsen eftersom det är följdsaker jag har nu, men de försvinner väl av sig självt till slut?Jag får känna efter i morgon bitti. Jag har varit hemma med Lisa och det fanns icke på kartan att gå den biten med feber.Kram och tack för att du pysslar om mig! G´natt!
  • Im yours

Mmmmmmmmmmmmm, tyckte väl att jag kände igen den Undrar vad hon önskar sig allra mest, fred på jorden, el?

Kunde inte sova just nu

• lillabruden

tjohejsan!

natt bruden är här igen.... Mulle, nästa gång finns jag på msn istället jag var ju här men jag var lite försenad för du hade gått sen..... men du ska se att Bella blir bra igen! och sen kommer hon att behöva massor med glass så är det bra igen *kramar* men det är verkligen inte mindre roligt att gå igenom allt det ändå *kramar hårdare*

Passionis, synd om det där jobbet, men det är som du säger. Universums krafter lyckas leda in en på rätt väg till slut med ens egen hjälp såklart, så fortsätt söka jobb!

Im Yours, låter som ett spännande jobb! Lär vi se en vacker tant i tv numer då?

Alla dessa sjukdomar ja....det är något med detta året....finanskrisen och massa bakterier i luften! Jag vet, det är *viskar* utomgjordingar!!!
    Jo det är sant!!! *tar en bit choklad* Dem ser oss från sina planeter och följer oss som en dokusåpa, sen tappade vi tittar siffror så fick dem göra det lite mera spännande! Jag lovar!

vaddå blir man tokig av att jobba natt?!! Har aldrig hört på maken

• lillabruden

PS. Troll, ta dig genast till läkaren!!!! Ta taxi!!! Det kan sluta riktigt illa!!!! Man ska inte gå mer än 4dagar egentligen med inflammation om det inte blivit bättre och NEJ jag tror inte dig om du säger det blivit bättre Låter som ditt immunförsvar behöver hjälp gumman. Schas till farbror doktor!!!!

Svar på tråden Tantvarning 3