• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • Troll1

Ja, här var det snabba kast. Är Bella tillräckligt frisk för att åka? *Orolig*

• MulleNuh

Joo jag tror det.. Nog har hon lite feber då och då. Men nu när jag kollade hade hon 37,4. Det känns ju lovande. Och antibiotikan börjar verka bra efter ca 36 timmar. Hon fick första för 27 timmar sen.

Troll1 skrev 2009-02-17 17:30:26 följande:
  • Troll1
    Troll1 skrev 2009-02-17 17:30:26 följande:
    Varför var det en massa blå "error" i mitt förra inlägg??
  • passionsblomman
    Trollet du har fått errorsjukan! Nyss hade tex Humlan66 samma1

Jag har för mig att Pumpkin moderator sa att det är ngn bugg i systemet...så, du har fått en skalbagge!
  • Daa

Oj, skalbaggar nu?

Kom just in från min promenad. -25 grader. Då trivs inga skalbaggar. Väl??

Fick frost i ögonfransarna och is i näsan, men med dubbla underställ och en redig mössa gick det ganska bra.

(F ö togs denna promenad i Luleå. Vill du fortfarande åka hit Mulle? )

• passionsblomman

Tja, bacillerna lär ju dö iaf!

Daa skrev 2009-02-17 19:58:11 följande:
    Oj, skalbaggar nu? Kom just in från min promenad. -25 grader. Då trivs inga skalbaggar. Väl??Fick frost i ögonfransarna och is i näsan, men med dubbla underställ och en redig mössa gick det ganska bra. (F ö togs denna promenad i Luleå. Vill du fortfarande åka hit Mulle? )
  • Daa

Bra tanke.

passionsblomman skrev 2009-02-17 20:00:37 följande:
    Tja, bacillerna lär ju dö iaf!
    Jag har haft ont i halsen sen veckan innan jag gifte mig, men det verkar har försvunnit nu när det blivit så kallt.
  • passionsblomman

Du ser1

Våra milda vintrar har gjort viruse till en evighetsföljetong här i fukten och rusket... Det är faktiskt sant!

Daa skrev 2009-02-17 20:04:37 följande:
    Bra tanke.
    Jag har haft ont i halsen sen veckan innan jag gifte mig, men det verkar har försvunnit nu när det blivit så kallt.
  • MulleNuh

hua..... hoho

Daa skrev 2009-02-17 19:58:11 följande:
    Oj, skalbaggar nu? Kom just in från min promenad. -25 grader. Då trivs inga skalbaggar. Väl??Fick frost i ögonfransarna och is i näsan, men med dubbla underställ och en redig mössa gick det ganska bra. (F ö togs denna promenad i Luleå. Vill du fortfarande åka hit Mulle? )
Svar på tråden Tantvarning 3