• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • Heloise
    Panzerfaust skrev 2009-02-18 02:07:34 följande:
    Nu är vi klara med inbjudningskorten, saknar 3 adresser me det är allt!!Så skönt, pansarnäven uppvisade oanad klistertalang!Hade först massa inbjudningskort över och nu är vi kort ett tänk så det kan gå haha, som tur var så bestämmer jag att en av mina kussar får bo hemma igen för jag har ingen koll på vart han befinner sig förnärvarande; Berlin, Jerusalem, Sydamerika, take your pick hahanatt natt
    det var ju jag som skrev det där; det är förvirrande med två konton haha
  • lillabruden

men herregud, Heloise, hur har jag kunnat inte komma på att vi behöver folks adresser tack o lov att du är med i tanta tråden!!!

Får en frysen mesig skåning klaga på kylan, -5..... men jag fryser faktiskt in på benet!!!!!!! Blir tokig! Har solat solariet nu 3ggr sen förra veckan och REDAN har min hy blivit finare -innan var den så himla torr att jag blev riktigt orolig! min ena mungipas själspricka (pga kylan ) har läkt men en på andra sidan har dykt upp men även det blivit bättre av "solandet". Nä, jag har allvarlig solbrist... kan man inte söka bidrag för solarie? Dyrt som fasen....

Och mina sjuka medtanter. När man får goda råd ska man lyda dem, annars har man aldrig själv någon tyngd i sina egna råd! Se nu till att göra som vi andra säger!!!!

nä nu ska jag gå o titta på spöken emellan jobbuppgifterna...

puss kram bli inte lam!

• lillabruden
    Troll1 skrev 2009-02-17 21:13:49 följande:
    Jaså, är jag frisk från Errorsjukan nu då? *Tittar mig oroligt omkring*Inte visste väl jag att det var bugg. Goda, men smaken försvann lite väl snabbt...

• Daa

Godmorgon, alla tanterna.
    Hoppas att ni mår bra idag. Har precis tagit mig till jobbet. Bilen sa att det var 30 minusgrader... 30. Tack och lov för motorvärmare, mössa och täckbyxor. För att inte tala om sätesvärmare Och raggsockor!
    Blir nog ingen shopping idag om det inte blir varmare, åtminstone sisådär en -25.

Heloise: det verkar komplicerat med två BT-konton i hushållet

Och ett råd om adresser: när ni väl letat reda på dem, spara listan! Vi fick leta på nytt när det var dags för att skicka ut tackkorten (fast det kanske är uppenbart för alla utom för oss att man håller reda på listan )
    Ha en skön dag.

• Im yours

Godermorgon fruar, blivande brudar, samt bröllops-eldsjälar. Med andra ord; Hejsan BT.s supertanter!

Jag ska snart dra med mig sonen, på ICA. Dax att storhandla, tänk vad klok man blitt med åren Frukostätning på MAX, är ett annat av en vuxnabarnsmors sätt att skingra några av wow-virusarna i sitt lilla hushåll. Jag befarar nämligen att sonens "påt igen intresse" för dataspel, kommer att medföra både missade solstrålar och ev benskörhet. För hans del.

Idag drar jag till mb2, som är sjukskriven.

Kramiz / Tant Liz

• Originalrosen

Morr'n,

Jag tror hela tanttråden är i behov av sol, bad, värme och Pina Colada! Bäst jag trycker i mig lite värktabletter och ger mig iväg och fixar det som ska fixas idag, men helst vill jag ligga kvar i sängen hos maken.

Tungt att gå upp idag, hörrni. Ska bli skönt när det blir sol och varmt.

• Soldemor

Funderar på att tillfälligtvis emigrera till Kanarieöarna...hade 37 graders skillnad mellan inne i bilen (+22, så skönt!) till ute (-15 - huuh!). Fryser liksom in i skelettet. När jag kom hem från träningen i går kvälll stod den randige killen och väntade innanför dörren. Tyckte att vi skulle gå ut! Förstod inte alls att matte var nöjd för dagen med utevistelsen! VAR ÄR VÅREN OCH VÄRMEN?

• Troll1
    lillabruden skrev 2009-02-18 03:06:03 följande:
    www.youtube.com/watch
    !

Jag gjorde ett excelark med alla adresser, mailadresser, allergier och annat bra att veta etc. Den listan var guld och den har jag plockat fram nu igen när vi bjöd folk till en spontan mingelfest hos oss. {#lang_emotions_cheers} Bra va!

Sedan hade jag ett annat excelark med telnr och besökstider till frisör, florist, make up mfl och så även alla mobilnr till tärnan, toastmaster, oss själva, fotografen osv. Denna lista hade toastmaster, tärnan mfl. Jättebra om vi böhövde kontakta varandra inte minst på bröllopsdagen.

Vill åsså se bilder på brudparet!

Ska snart åka med Lisa till barnläk. Hon har ont i örat...

• MulleNuh

Go morron.. Idag känns livet lite bättre faktiskt! TACK för erat stöd!!!

Svar på tråden Tantvarning 3