• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • passionsblomman

*mumsar macka* Jag har full tupp egentligen idag, med nybliven jubilerande 8-åring och en massa ostädad städning...
    Jag tror jag skiter i det ostädade och bara är med sonen. Ska hämta honom snart.

• MulleNuh

Hörrni tanter.. Jag kommer itne vara här inne nu på ett tag.
    Jag känner mig bara så deppad och bitter så jag kommer bara dra ner stämningen!!

Puss på er så "ses" vi sen.

• MulleNuh

har du en full tupp??

passionsblomman skrev 2009-02-17 12:43:53 följande:
    *mumsar macka* Jag har full tupp egentligen idag, med nybliven jubilerande 8-åring och en massa ostädad städning...Jag tror jag skiter i det ostädade och bara är med sonen. Ska hämta honom snart.
  • passionsblomman

Ja full tupp! Min värsta roliga felskrivning från förr... den har satt sig!

Hörru! Man FÅÅÅR vara deppig Mulle! Inte gå och gömma sig själv i ett hörn!
    Stanna med oss!

MulleNuh skrev 2009-02-17 12:53:01 följande:
    har du en full tupp??
  • Troll1

MulleNuh skrev 2009-02-17 12:52:24 följande:
    Hörrni tanter.. Jag kommer itne vara här inne nu på ett tag.Jag känner mig bara så deppad och bitter så jag kommer bara dra ner stämningen!!Puss på er så "ses" vi sen.

Hallå där! Kom tillbaka, du är ju husägare o allt! Bella blir bra! Stanna nu här och gosa in dig framför öppna spisen. Ta lite varm choklad också.

Passionsblomman: Gratta din son idag från Troll1! {#lang_emotions_laughing}

• Diz

Vi är ju här för dig ju!

Vi drar upp dig ur källaren när du är redo, och under tiden slänger vi ner lite rom och en johnny DEPP poster att hålla dig sällskap...

Så, inget mer snack om att dra ner stämmningen, finns alltid någon här med tokerier, och alltid kommer någon vara ledsen, och någon kommer att vara glad. Idag råkar det vara så att jag är på bra humör, medans du är nere. Om en vecka är det tvärtom. Klart vi stöttar varandra, nästa gång är det jag som ugglar nere i källaren.

• Troll1

Diz skrev 2009-02-17 13:05:05 följande:
    Vi är ju här för dig ju! Vi drar upp dig ur källaren när du är redo, och under tiden slänger vi ner lite rom och en johnny DEPP poster att hålla dig sällskap... Så, inget mer snack om att dra ner stämmningen, finns alltid någon här med tokerier, och alltid kommer någon vara ledsen, och någon kommer att vara glad. Idag råkar det vara så att jag är på bra humör, medans du är nere. Om en vecka är det tvärtom. Klart vi stöttar varandra, nästa gång är det jag som ugglar nere i källaren.

Exaktemente!
    *Lockar med Johnny Depp i tangakalsong*

• passionsblomman

Å herregud!!!

ja, Mulle, han är ju i galleriet, det vet du! Vila blicken lite där du...

Fy! Jag luktar ingé gott! Måste gå och duscha innan jag hämtar min son...

Troll1 skrev 2009-02-17 13:08:07 följande:

Exaktemente! *Lockar med Johnny Depp i tangakalsong*
  • Soldemor

Tantmaffian är till för att hjälpa varandra, ge pepp och stöd! Häng på nu Mulle, vi finns för dig, heja! Tänk att det snart blir vår!

Svar på tråden Tantvarning 3