• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • passionsblomman

Då är det ju inte grattis i efterskott utan i ...skott?

Nå, det var ju roligt med någon som hardet lite roligt mitt ialla sjukdomsfall och oroligheter!

Diz skrev 2009-02-16 19:56:28 följande:
    Haha, jo, jag fyller 27 idag. och tack! Min mor är söt, för det spelar ingen roll hur städat det är, hon hittar alltid NÅGOT att göra. Hon har svårt att sitta still mammaliten...
  • MulleNuh

Hade jag varit troende så hade jag bett till gud nu.. Hoppas vi får sova lite nu utan kramper och skit!

• passionsblomman

Men det är ju jag, så jag fixar det åt dig gummilumman!

Ja, måtte ni få sova gott nu!

Och du-sedan hoppas jag du fattar att om du behöver hjälp eller bara lipa lite när läskiga saker händer, så måste du ju RINGA mig!!

MulleNuh skrev 2009-02-16 20:29:52 följande:
    Hade jag varit troende så hade jag bett till gud nu.. Hoppas vi får sova lite nu utan kramper och skit!
  • MulleNuh

Mmm tack!!!

Tänk att i natt när allt hände. Så FORT dom åkt in med ambulansen (bella och Micke) så gick jag till datorn för att se om nån av er var inne här!

passionsblomman skrev 2009-02-16 20:32:33 följande:
    Men det är ju jag, så jag fixar det åt dig gummilumman!Ja, måtte ni få sova gott nu!Och du-sedan hoppas jag du fattar att om du behöver hjälp eller bara lipa lite när läskiga saker händer, så måste du ju RINGA mig!!
  • Originalrosen

Mulle Nuh,
    Jag tar med Bella i min nattbön.

• passionsblomman

Ja, det såg jag! Men tänk på att du FÅR ringa om det händer sådana där otäcka saker!!!

MulleNuh skrev 2009-02-16 20:38:13 följande:
    Mmm tack!!! Tänk att i natt när allt hände. Så FORT dom åkt in med ambulansen (bella och Micke) så gick jag till datorn för att se om nån av er var inne här!
  • Panzerfaust

Funderar på att offra en av katterna för allas vår välgång.

• passionsblomman

Ge fan i det Panser! Vi är djurvänner i den här tråden!

Panzerfaust skrev 2009-02-16 20:54:46 följande:
    Funderar på att offra en av katterna för allas vår välgång.
  • Im yours

Tänk vilket järngäng vi blivit på så kort tid. Hurra för oss!

Mulle; Jag drabbades av njurbäckeninflammation för ca, 4 år sedan. Skulle flyga utomlands men hamnade i en sjuksäng med tillhörande dropp ist. Låg inne en vecka. Symptomen är otäcka, men det finns mediciner och god omvårdnad. Eran gullunge klarar det. Krama henne lite försiktigt från mig

Annars är det lugnt. Lasse, är oki, men väntar på besked från läkare.

Jag har sökt jobb inom massmedia idag. Det började pirra i maggropen så snart mailet var skickat. Men vad galet härligt det känns att ha tagit steget........ Håll tummarna nu.

Svar på tråden Tantvarning 3