• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • MulleNuh

Åhhh.. Nej men vid 2-tiden i natt så fick Bella en kramp. Hon låg o krampa, ögonen gick helt i kors och hon var TOTALT okontaktbar. 112!!!!!!!!
    Ambulansen kom och tog med henne in. Micke åkte med.

(vilken vidrig syn det var)

Sen kom dom hem vid 4 igen. Dom hade lyckats få ner hennes höga feber en smula. Ska in kl 9,20 med henne igen.

• Troll1
    MulleNuh skrev 2009-02-16 07:52:04 följande:
    Åhhh.. Nej men vid 2-tiden i natt så fick Bella en kramp. Hon låg o krampa, ögonen gick helt i kors och hon var TOTALT okontaktbar. 112!!!!!!!!Ambulansen kom och tog med henne in. Micke åkte med.(vilken vidrig syn det var)Sen kom dom hem vid 4 igen. Dom hade lyckats få ner hennes höga feber en smula. Ska in kl 9,20 med henne igen.
    men Gud så hemskt! vad är det för en vinter i år?? Alla är sjuka och allt möjligt.... Hoppas lillan mår bättre idag.

I´m yours: Läste om din (blivande) man. Hoppas han mår bra igen!

Jag har feber sedan flera dgr nu och troligtvis halsfluss. Får se vad som händer. Min dotter har varit vaken sedan kl 04.30.

• passionsblomman

SHIT!!

Herregud, lilla lilla gumman! (både du och Bella!)

Jag fattar ju att du säkert har annat för dig just nu men åååååå *KRAAAAAAMAR!!*

Fy 17 vad hemskt! Jag tänker på er och håller alla tummar och tår!

Trollet: *krya på dig kramar till dig med!*

-Ja vad ÄR det med allting just nu??

MulleNuh skrev 2009-02-16 07:52:04 följande:
    Åhhh.. Nej men vid 2-tiden i natt så fick Bella en kramp. Hon låg o krampa, ögonen gick helt i kors och hon var TOTALT okontaktbar. 112!!!!!!!!Ambulansen kom och tog med henne in. Micke åkte med.(vilken vidrig syn det var)Sen kom dom hem vid 4 igen. Dom hade lyckats få ner hennes höga feber en smula. Ska in kl 9,20 med henne igen.
  • Im yours

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, vad sjutton är det som händer. Styrkekramar till er, Mulle. Många tankar finns hos er.

• MulleNuh

Nu har vi varit på sjukan hela dagen. Hon har troligtvis njurbäckeninflamation. Har dock nu fått medicin för uvi, men ska ringa mig om testerna på torsdag..

Ja jävlar säger jag bara, Detta önskar jag inte min värsta ovän..

• lillabruden

Mulle *kramar*
    jag vet att det är en hemsk syn....men det är ju kroppens sätt att säga att 'nu är något fel' och tack o lov för det för om det inte blivit så hade man ju bara trillat ihop och dött....... hoppas du förstår vad jag menar?
    Hur får man njurbäckeninflamation?
    Hon har inte epilepsi?
    kramiz på dig!!

och jag hoppas att alla sjuka kryar på sig!!! Förutom att halsen börjat sticka o göra ont igen, så har jag 2 spruckna mungipor pga denna jäkla kylan!!!

Och en telefon försäljare ringde först kl 10 när jag precis somnat efter att ätit frukost efter nattens pass.....sen ringer dem igen kl 13 då kan jag inte somna om.... *surar lite*

• Troll1

Jag fick njurbäckeninflammation när jag var gravid med min son för 21 år sedan. Jag hade tydligen haft en UVI utan att märka det. Därför vandrade bakterierna vidare... Fy för.... så ONT det gjorde!!! Stackars liten!

• Panzerfaust

Ahh åter efter avstängning!

Låter otrevligt det där Mulle hon får krya på sig den lilla.

Svar på tråden Tantvarning 3