Slut pga religion, någon?
Hejsan!
Är lite nyfiken om någon därute har eller går igenom samma sak som jag? att man var "tvungen" göra slut pga olika religioner (familjeproblem) eller att ena är troende?
Hejsan!
Är lite nyfiken om någon därute har eller går igenom samma sak som jag? att man var "tvungen" göra slut pga olika religioner (familjeproblem) eller att ena är troende?
skulle du verkligen vilja att din dotter ha många sexuella erfarenhet? menar du att ju fler partner destå bättre?
jag kommer absolut lära min dotter att erfarenet får man inte av att ha sex helvilt! ska lära henne att sex betyder mer än hur många ställningar man kan!
Ser inget fint i sex alls själv, om jag sa vara ärlig. Verkar mest framkalla prestationsångest och smärta hos folk.
Snudd på glad att jag lever i celibat själv
haha..men det låter ju mest bara..slampigt? så du tycker alltså att man ska ligga runt för erfarenheten?är det inte så mycket roligare och mysigare att kunna upptäcka allt med den man verkligen älskar än en kille från krogen som man hittat samma kväll?
Hoffsennanen Tottoplex skrev 2009-01-09 10:33:09 följande:
jag tyckte det var bra skrivet! Nu hade jag turen att träffa min man så tidigt så det blev inte fler.
Sorgligt att ni däremot tycker det är slampigt att ha haft flera sexpartners. Lär ni ut det till era barn så är det inte så konstigt att tjejer kallas för hora i skolan.
Hoffsennanen Tottoplex skrev 2009-01-09 10:33:09 följande:
kanske har ni inte bivit utnyttjade så ni vet värdet på vackert och kärleksfullt sex.
och nej jag tycker inte det är slampigt bara av tjejen.
och är det inte värt att vänta lite längre än att ta första bästa?
är inte det lite väl desperat?
desperat efter vad?
av sex? sex finns i flera njutningar så varför inte fixa de på egen hand än att dra hem en ytterligare kille?då slipper du ju tom de där jobbiga med att säga att du inte vill att han stannar alltför länge efter att du fått vad du vill.
Hoffsennanen Tottoplex skrev 2009-01-09 10:58:37 följande: