Slut pga religion, någon?
Hejsan!
Är lite nyfiken om någon därute har eller går igenom samma sak som jag? att man var "tvungen" göra slut pga olika religioner (familjeproblem) eller att ena är troende?
Hejsan!
Är lite nyfiken om någon därute har eller går igenom samma sak som jag? att man var "tvungen" göra slut pga olika religioner (familjeproblem) eller att ena är troende?
På vilket sätt hänvisade jag fel där? I lagstiftningen är man berättigad att ha sex vid 15, myndig vid 18 och straffhalten hänger med.
Har du någon länk/fakta bakom det? Och det säger jag inte för att hacka utan för att jag inte upplevt det så.
Jasmina E skrev 2009-01-09 16:40:29 följande:
Absolut! Men mottalighet är inte samma sak som att förkasta sina idéer och stådnpunkter; jag kan ta emot vad du säger och sen diskutera emot eftersom vi tycker olika. Men jag behöver inte säga eller tycka att du är dum i huvet för det.
Jasmina E skrev 2009-01-09 16:44:48 följande:
Med risk för att hamn ännu mer OT nu, men stardusty du kanske är en sån person som tycker det är BRA att det numera säljs stringtrosor för 10 åringar?
Eftersom du förespråkar sexuell frihet så hett?
Det är ju dit vårt samhälle är på väg. Du har väl sett barnen i den åldern och åren därefter?
Du tycker att detta inte är illa nog, vi ska även som föräldrar inte bara köpa stringen till ungarna vi ska även uppmuntra de att ha sex tidigt om de tror sig vara mogna? Vid 15 t.ex? För det ska de ju bestämma själva, mogna som de är.
MolsonCanadian skrev 2009-01-09 16:31:46 följande: