Slut pga religion, någon?
Hejsan!
Är lite nyfiken om någon därute har eller går igenom samma sak som jag? att man var "tvungen" göra slut pga olika religioner (familjeproblem) eller att ena är troende?
Hejsan!
Är lite nyfiken om någon därute har eller går igenom samma sak som jag? att man var "tvungen" göra slut pga olika religioner (familjeproblem) eller att ena är troende?
Så att tycka att sex är okej vid 15-16 år är samma sak som att gilla att 10-åringar har string? Jo det var ju logiskt...
Jasmina E skrev 2009-01-09 17:01:42 följande:
...och om 50 miljoner tycker att något är positivt så är det förmodligen det "allmänt sett" som du gillar att det ska vara.
Då har du i så fall bekvämt nog helt missat t ex Stardusty's ad hominem mot mig, om det är just mitt inlägg som inte ens är uttryckligen riktat mot någon som stör dig. Men så kan det ju vara. Somliga är man generös mot, somliga inte. Du är välkommen att anmäla.
Nu är det dags att gå hem, om diskussionen fortfarande är igång imorrn borde vi nog starta en sex-tråd.
Du blandar ihop äpplen och päron nu. Jag gav mig in i debatten för att du hänvisade till lagstiftningen som belägg för 15-åringars mognad. Inget annat.
Jasmina E skrev 2009-01-09 17:03:13 följande: