Slut pga religion, någon?
Hejsan!
Är lite nyfiken om någon därute har eller går igenom samma sak som jag? att man var "tvungen" göra slut pga olika religioner (familjeproblem) eller att ena är troende?
Hejsan!
Är lite nyfiken om någon därute har eller går igenom samma sak som jag? att man var "tvungen" göra slut pga olika religioner (familjeproblem) eller att ena är troende?
Jasmina E skrev 2009-01-09 21:57:21 följande:
Vad grundar du ditt påstående på?
Dina konservativa resonemang är i samma klass som "blir man våldtagen när man har kort kjol och urringat linne får man skylla sig själv" och det tycker jag är skrämmande. Hur man så långsökt sätter ihop en sexdebut med användandet av särskilda trosor förstår jag inte alls. Molsons ögon börjar väl blöda nu men utifrån MIN erfarenhet började tjejerna i min klass använda string för att 1. Slippa "4-delad" rumpa när de hade tajta byxor och 2. För att alla andra hade det, dvs. modet styrde. Ungefär på samma sätt som alla skulle ha ett visst märke på jackan osv. Det var ingen som hade string för att det var en sexattiralj! Isåfall ska vi ju inte kunna ha spetstrosor, stay-ups eller pushup-BH:ar heller utan att bli totalt sexgalna och mig veterligen har ingen i min omgivning blivit en promiskuös h*ra trots användandet av ovan nämnda plagg.
Att det sen är osmakligt att små barn börjar använda vuxenplagg och smink i låg ålder är en annan diskussion.
Jasmina E skrev 2009-01-09 18:48:40 följande:
Vad konstigt inlägget blev, jag syftade på det du skrev om att en 11-åring som använder string kommer att sexdebutera för tidigt.
Jag gillar sockerkaka!
Jösses, man är borta några timmar och det har itllkommigt flera sidor och ytterligare fler urspårningar! Ni kanske borde starta en ny tråd?
Jag brukar inte skriva i den här tråden, men tycker det är lite frustrerande om man ska läsa i en tråd och så ser man att inläggen inte alls handlar om huvudämnet. Visst - urspårningar och diskussioner förekommer i de flesta trådar och det är OK - men när de helt tar över tråden och ämnen inte kommer tillbaka dit där det började kanske man istället bör starta en ny tråd?
För då ser man ju vad det är som diskuteras i nämda tråd...?
Hammerman, du skriver lika bra som du oftast verkar göra. Jag respekterar det, och dig. Det blir så mycket trevligare om vi alla kunde hålla oss lite mer konkreta och sakliga i största allmänhet.
Nu vet jag inte om det är någon idé att jag fortsätter mala på i denna tråd eftersom den har spårat ur så pass från ts.
Om ni vill besvarar jag gärna era inlägg, men inte om ts känner att vi förstört hennes tråd.
Har bara varit borta fran BT i nagra dagar, och vad hander. Ett inlagg i ett av mina favorit-amnen har helt sparat ut. Orkar inte ens lasa dom senaste 20 sidorna ni klottrat ner. Trist...
OT OT OT!!
Och VAR ar TS?
En sak bara, stardusty, jag ogillar verkligen när folk försöker lägga orden i andras munnar. Det är inte riktigt okej.