• lanovia 08

Bebis före/efter bröllopet!! Del 4

Här forsätter vi tjejer som längtar efter bebis att prata och stötta varandra.

• Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 4
  • Miafiahallonfjärt

Ja.. När man tänker efter och verkligen tror sig vara gravid.. aja.. Nya tag någon annan gång.. Hur går det för er andra? Borde vara ägglossning snart för en del av er va? Lycka till allihop!

• Esonda

Jag vill verkligen skaffa barn.. men han vill inte än.. Tror jag inte. han säger inte emot när jag kommer med mitt bebis snack.. Men så som jag känner nu att jag vill och at jag klarar av det och att det känns rätt, har jag aldrig gjort innan..

Det är ju inte så att man försöker,, eller han försöker inte :P hur tusan ska man göra?? jag menar få honom till de? Han är ju 29 nu så jag tycker att för hans del så är det ju dax.. :P

• Emmet99
    Miafiahallonfjärt skrev 2008-12-11 21:12:37 följande:
    Ja.. När man tänker efter och verkligen tror sig vara gravid.. aja.. Nya tag någon annan gång.. Hur går det för er andra? Borde vara ägglossning snart för en del av er va? Lycka till allihop!
    oj, ja! I övermorgon! Bäst jag går och förför någon :D

Esonda: Tja min kille säger inte rätt ut att han vill heller. Men han vet att jag inte skyddar mig/oss och säger att blir det så blir det och då skulle han tycka det var kul. Efter att han kallsvettats ett tag Vad säger han om saken då?
  • Miafiahallonfjärt

Hehe..

Emmet99 skrev 2008-12-11 23:35:08 följande:
    oj, ja! I övermorgon! Bäst jag går och förför någon :DEsonda: Tja min kille säger inte rätt ut att han vill heller. Men han vet att jag inte skyddar mig/oss och säger att blir det så blir det och då skulle han tycka det var kul. Efter att han kallsvettats ett tag Vad säger han om saken då?
    Jo.. Jag tror att ingen som skaffar barn vet helt vad man ger sig in på och vissa är mer oroliga än andra för att man inte ska klara av det. Men tur att man har 9 månader att växa in i det. Tror majoriteten blir bra föräldrar ändå eller iaf gör sitt bästa. Mer kan man ju inte kräva
  • lanovia 08

vad tråkigt! Det är verkligen tuft att få det bakslaget när man är säker på att man är gravid.

Själv har jag bössorna skarpladdade nu. Mår väldigt illa mellan varven (iof inget nytt sedan jag slutade med ppiller) och har onti brösten. Så nu har jag lagt mig i bakhåll, med ett 10-tal bössor runt mig, har även letat upp några pilbågar. Denna gång skall indianderna får veta att de lever om de försöker närma sig. ARGH!!!!! Någon som vill hjälpa mig.

Förresten, vart har Godisråttan taigt vägen?? Visst var det ett tag sedan vi såg henne här?

Miafiahallonfjärt skrev 2008-12-11 18:57:09 följande:
    Testet var negativt så nu har jag gjort mitt första gravtest också.. Kändes dock lite som en besvikelse.. Så nu ska vi börja träna bort den där kulan istället.. Börjar bra med att sätta i sig 5 st skorpor när man kom hem
  • Esonda

Emmet: Han vet ju att vi inte skyddar oss heller och så sa han händer det så händer det. Men han säger inte rätt ut att han skulle tycka att det var kul eller om han verkligen skulle vilja. Det ser man på han ist...

lanovia 08: jag tror jag missat nått.. indianer? vart? *tittar snabbt runt mig*

• junikul08

lanovia: illamående sedan du slutat med p-piller? Alltså i samband med indianerna eller i största allmänhet?

• lanovia 08

Ofast i samband med ÄL, men ibland även när det är dags för mens. Den här gången kom illamåendet snarare efter ÄL.

Min kropp har minst sagt spökat sedan jag slutade med p-piller.

• junikul08

lanovia: tråkigt att höra, jag trodde att det bara var positiva effekter med att sluta. Återstår att se hur jag reagerar själv. Slutade för tre dagar sedan och har fått en minisläng av magsjuka idag men det beror väl knappast på det..

• Ankan80

Åhhh, jag insåg just en sak.
    Blir jag gravid denna månaden så har jag BF i början på september. Tänk om det blir på vår bröllopsdag!! den 6 sep alltså. Hur coolt hade det inte varit?

Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 4