Bebis före/efter bröllopet!! Del 4
Här forsätter vi tjejer som längtar efter bebis att prata och stötta varandra.
Här forsätter vi tjejer som längtar efter bebis att prata och stötta varandra.
Att man kan ha så kul! Lätt underhålld bebis :)
Nä, det är rätt att din kropp bildar antikroppar. Men det är nästa gång du blir gravid som fostret kan stötas bort....
typ...
Ska nog ta mig till ungdomsmottagningen och göra ett gravtest ändå så vet jag om det bara är fett eller om de är nåt annat Men har verkligen fått "kula" nu så hmm.. blir intressant.. Återkommer med resultat även om vi inte hade planerat barn än på några år..
Lycka till!
Hmm... Gick in på toaletten nu och begrundade i spegeln. Jag har verkligen kula även om jag har några överviktskilon också... OM jag är gravid måste jag nog gått en hel del om de syns så tydligt :P
Har du köpt ett gravtest och testat själv hemma?
Nej inte än... Funderar på om jag ska ta och köpa ett idag eller om jag ska ta ett på ungdomsmottagningen imorgon (är 22 och har åretut på mig att nyttja deras tjänster) men om jag skulle va gravid så får de ju ta ut staven på än gång så kankse lika bra att göra det där i så fall.. Usch tankarna bara går nu.. När jag tänker efter så stämmer allt mer.. Så trött, äter för två, inte illamående men yrsel ibland.. Grinig och gråtmild.. Hmm.. Får se om jag orkar vänta :P
Ja sen är det ju gratis på ungdomssmottagningen med Men VILL du vara gravid då? för jag vet att jag har ju velat det och då kännt samma symptomer. Men det var bara skengraviditet.. Bättre och ta och kolla upp det idag eller imorgon ifall det nu skulle vara så för som sagt då måste man ju ta ut p-staven direkt!