• lanovia 08

Bebis före/efter bröllopet!! Del 4

Här forsätter vi tjejer som längtar efter bebis att prata och stötta varandra.

• Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 4
  • ingenjörsbruden

Kikar in som hastigast...

Jag har alltid sagt att jag skulle vara gift först, sen hus o sen bebis.....
    Nu har vi ju tjuvstartat lite med bebisbiten.....men annars håller jag nog ordningen...so far iallfall!

Inga indianer än....är fortfarande öm i tuttarna....de vill "bli masserade"...(?)....i övrigt västfronten intet nytt....
    Har räknat på min cykel o sist så var den 4 sen...så eg borde nog inte BIM vara förrän på lördag....så jag får nog hålla mig tills nästa vecka med att testa!

• Ankan80

Spännande ingenjörsbruden, jag tror på dig!!

• totte38

hej. Härlig tråd! *myser*
    Vill också ha barn nuuuu men vi har beslutat att vänta till efter the wedding
    MEN vi kommer nog att tjuvstarta i maj- juni (gifter oss aug) min fråga: Om vi säger att vi lyckas rätt omgående (inte helt troligt men ändå) tror ni det syns på mig på ngt sätt så tidigt ??När får man mage? och när kommer illamåendet? Kanske inte såååå kul att må illa just den dantänkerjag men skulle det bli så så är det ändå värt det.

=)

• Ankan80

Du hinner nog inte få någon mage. Större risk att du mår dåligt.
    Hur var det för din mamma? Kan ju få en hint där?

• totte38
    Ankan80 skrev 2008-12-03 14:14:44 följande:
    Du hinner nog inte få någon mage. Större risk att du mår dåligt.Hur var det för din mamma? Kan ju få en hint där?
    tack för svar. ok då e de ju lugnt. Hmm måste kolla med min mor...vet dock att hon hade 9 månaders illamående med mig fast vet ej exakt när det började...=/
  • blivandefrularsed

Jag är som ingenjör....har alltid velat gifta mig och sen skaffa barn. Och vi får väl se hur det går med bebisverkstan...

totte38: om hon hade 9 månaders illamående måste hon väl ha börjat må illa rätt omgående efter befruktningen??!!???!!!!

• totte38
    blivandefrularsed skrev 2008-12-03 17:02:14 följande:
    Jag är som ingenjör....har alltid velat gifta mig och sen skaffa barn. Och vi får väl se hur det går med bebisverkstan...totte38: om hon hade 9 månaders illamående måste hon väl ha börjat må illa rätt omgående efter befruktningen??!!???!!!!
    Nä jag menade det inte bokstavligt utan att hon mådde illa under större delen av graviditeten...
  • ingenjörsbruden
    totte38 skrev 2008-12-04 15:53:54 följande:
    Nä jag menade det inte bokstavligt utan att hon mådde illa under större delen av graviditeten...
    Fy tusan så jobbigt! Man brukar ju säga att sådan graviditet som ens mamma hade....sån får man själv.

Här har indianerna stormat dalen totalt!! Blev lite paff...men jag har nog räknat lite konstigt! För det är faktiskt exakt 30 dagar mellan de senaste 3 invasionerna! Bra att veta.....
    Blir perfekt med ÄL 3 dagar innan bröllopet!! Så har vi tur den gången så blir det exakt 9 mån efter bröllopet! Hoppas kan man ju alltid!
  • Ankan80

Nej!! De låg i bakhåll alltså!

Fy tusan. Då får vi hoppas det blir en bröllopsbebis. (så farmor och mormor blir nöjda)

ingenjörsbruden skrev 2008-12-04 15:59:07 följande:
    Fy tusan så jobbigt! Man brukar ju säga att sådan graviditet som ens mamma hade....sån får man själv.Här har indianerna stormat dalen totalt!! Blev lite paff...men jag har nog räknat lite konstigt! För det är faktiskt exakt 30 dagar mellan de senaste 3 invasionerna! Bra att veta.....Blir perfekt med ÄL 3 dagar innan bröllopet!! Så har vi tur den gången så blir det exakt 9 mån efter bröllopet! Hoppas kan man ju alltid!
Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 4