Bebis före/efter bröllopet!! Del 4
Här forsätter vi tjejer som längtar efter bebis att prata och stötta varandra.
Här forsätter vi tjejer som längtar efter bebis att prata och stötta varandra.
Precis!
Kikar in som hastigast...
Jag har alltid sagt att jag skulle vara gift först, sen hus o sen bebis.....
Nu har vi ju tjuvstartat lite med bebisbiten.....men annars håller jag nog ordningen...so far iallfall!
Inga indianer än....är fortfarande öm i tuttarna....de vill "bli masserade"...(?)....i övrigt västfronten intet nytt....
Har räknat på min cykel o sist så var den 4 sen...så eg borde nog inte BIM vara förrän på lördag....så jag får nog hålla mig tills nästa vecka med att testa!
Spännande ingenjörsbruden, jag tror på dig!!
hej. Härlig tråd! *myser*
Vill också ha barn nuuuu men vi har beslutat att vänta till efter the wedding
MEN vi kommer nog att tjuvstarta i maj- juni (gifter oss aug) min fråga: Om vi säger att vi lyckas rätt omgående (inte helt troligt men ändå) tror ni det syns på mig på ngt sätt så tidigt ??När får man mage? och när kommer illamåendet? Kanske inte såååå kul att må illa just den dantänkerjag men skulle det bli så så är det ändå värt det.
=)
Du hinner nog inte få någon mage. Större risk att du mår dåligt.
Hur var det för din mamma? Kan ju få en hint där?
Jag är som ingenjör....har alltid velat gifta mig och sen skaffa barn. Och vi får väl se hur det går med bebisverkstan...
totte38: om hon hade 9 månaders illamående måste hon väl ha börjat må illa rätt omgående efter befruktningen??!!???!!!!
Nej!! De låg i bakhåll alltså!
Fy tusan. Då får vi hoppas det blir en bröllopsbebis. (så farmor och mormor blir nöjda)