Bebis före/efter bröllopet!! Del 4
Här forsätter vi tjejer som längtar efter bebis att prata och stötta varandra.
Här forsätter vi tjejer som längtar efter bebis att prata och stötta varandra.
Jäkla indiander. Men vad hände med era gevär? Trodde både du o Ankan skulle ligga reda och skjuta dem för oss alla??!!
Nä, men seriöst, det är så surt när mensen kommer igång o man hunnit gå o hoppas några dar.
Så snart är det dags för bröllop då ingenjörsbruden. Vad spännande.
Imorgon är det 3 mån sedan vi gifte oss. fattar inte vad tiden går! Jag har ju knappt hunnit fatta att jag är gift ännu.
Jodå här är det ÄL just nu idagarna. Mådde illa i förrgår som jag brukar göra vid ÄL. Det konstiga är att jag bara mått illa en dag den här gången, de förra månaderna har det varit i flera dar. Men jag klagar inte om jag slipper det.
Men som sagt just nu ÄL och hopp om att det tar sig denna gång. 7e gången gillt heter det ju eller hur???
Om några dar laddar jag bössorna och lägger mig i bakhåll redo att skjuta alla förbenade indianer.
Förresten tror jag det är bra att försöka vara äckligt positiv ibland. Kan ju hjälpa än att hålla humöret uppe. Bättre det än att fastna i ett denna gång måste det ta sig tänkande som man lätt hamnar i.
Har inte Äl förrän den 13-14, men skall köra varannan dag hela månaden för säkerhets skull.... ;-D
Tror jag var gravid förra månaden igen. Då jag hade extra lång cykel (39 dagar).
Fick ju svaga plus fortfarande denna månaden som gick (innan denna mensen) Nu är det dock totalminus Så då har väl HCG-halten gått ner helt nu.
Det hjälper mig att tänka lite positivt iaf. Att det har blivit en gång så kan det bli fler. Hoppas på bättre äggkvalle denna gången bara
lanovia 08 skrev 2008-12-05 10:42:35 följande:
OM jag känner igen mig?! Man har ju fått inpräntat att det är en naturlig instinkt att fortplanta sig, och att det är den naturligaste sak i världen... Så visst känns det som att lite av kvinnligheten sitter i fertiliteten... Men det är ju så klart inte så!
Känner precis igen mig i att jag vet att genomsnittet är 5-7 månader, men JAG ska ju naturligtvis bli gravid direkt, JAG tillhör ju inte genomsnittet... Min mamma är uppenbarligen superfertil, så då har jag ju liksom trott att jag också ska vara det. Men det är ju fler personer och faktorer som spelar in... Jaja, ÄL på gång, så jag hoppas på 4:e gången gillt!