Bebis före/efter bröllopet!! Del 4
Här forsätter vi tjejer som längtar efter bebis att prata och stötta varandra.
Här forsätter vi tjejer som längtar efter bebis att prata och stötta varandra.
Nej jag "vill" inte vara gravid just nu men behåller givetvis om jag är det och är jättetacksam ändå. Är ju lite barnsugen och har ju hängt i tråden länge men vi har ju tänkt "om fem år" liksom...
Vill kanske vara gravid för att kunna skylla magen på något annat än mitt kakätande
Nej ett barn vore underbart. De är de ju alltid..
Rädd att OM jag nu är gravid (vilket jag inte borde vara egentligen) att man skadat barnet på nåt sätt med staven.. Men först måste jag ju ta reda på om det är så.. Annars - DIET
ja men då är det ju en annan sak Finns ju dom som har blitt gravida men ändå att de haft p-stav.. Man får ju alltid påminna sig om att inget är till 100% säkert :)
Jo.. Så är det väl.. Bytte till stav i augusti så måste varit precis i skarven då jag övergick från minipiller.. På bröllopsresan troligen...
Men det innebär att jag är i 4 månaden utan att veta om det
Kan ha vart så ju JAg kan säga att längtar gör jag.. för mig skulle det inte spela någon roll om jag blev det eller inte. Är lite som att man har väntat på detta hela livet :) Min svärmor har sagt att hon gissar på att jag är gravid senast i april haha..
Jo den här tråden smittar ju lite också. Är ju inte sånt man pratar om annars direkt utom med närmaste väninnor och gubben
Vi vill ha MÅNGA barn (om man kan få då vill säga) men därför ville vi varit ensamma lite till.. Har nyligen flyttat ihop ju... Ville njuta av tiden tillsammans innan man får barn :P
ja precis.. Min sambo har väl tröttnat lite på snacket om barn så jag vänder mig hit.. Jag vill ha högst 3 st. hemskt gärna en liten flicka.. eftesom det redan finns 4 st pojkar som mina syskon fått och sen älskar jag de små princess klänningarna *drömmer*
Hehe.. Ja vi vill väl ha minst... 5
om man nu kan beställa barn verkar ju inte så... Storken behagar tydligen inte lyssna på någon verkar det som.. Barnkläder är ju de mysigaste som finns.. Har inga syskonbarn men gubben har 4 mindre. Tre illbattingar och ett vansinnigt charmtroll.. Hoppas våra blir som den sista och inte har så mycket av sin mammas överenergiska gener
Jag har beställt 1 tvillingpar och 1 "vanlig"
Åh! Tvillingar har jag drömt om sen jag var liten
ja mina två systersöner är hemska.. de avr mycket snällare när de inte kunde skrika och prata faktiskt..
Tvillingar vill jag med ha och ända sen jag var liten också.. Har faktiskt generna för det med... så det ska ju bli spännande och se om det blir så eller inte..
Ååh jag vill så mycket.. :P