• nennesjuttioåtta

Lös biljett till barnkarusellen!

Välkomna nya som gamla tivolibesökare!

Nu drar en ny tur av barnkarusellen igång! Kliv på och du får uppleva en galet snurrig tid: Att bli illamående, spy, klämma ut vattenmeloner genom små hål och vinna högsta vinst på Tombolan och efteråt tycka att det var en jäkla häftig upplevelse och direkt efter det sätta sig i den familjevänliga berg- och dalbanan. En del tycker den är hysteriskt rolig, även om vissa bitar av turen kan kännas lite jobbiga. Men hur vanligt är det att få sova när man är på nöjesfält - EGENTLIGEN? Det är bara att gilla läget, och har du väl klivit på kommer du aldrig av!

Vissa av oss har, enligt lagen om all tings jävlighet, ställt oss i fel kö och väntar fortfarande på att få kliva på...

Men i väntan på att det ska bli dags för nästa tur så finns ju förstås Flumride som alla får åka med gratis (även de som redan sitter på bergbanan får respit för en tur då och då, utan att passera Gå). En helt fantastisk skapelse där vi glada i hågen får åka stock, bli våta och få en hisnande avslutning som killar rejält i magen, förhoppningsvis med en hel del sprut och om det känns bra så får vi åka ett varv till.

Nu åker vi!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-02 17:37
    Attans, jag glömde ju nämna att vi som står i fel kö såklart hamnar av misstag i kön till Fritt fall ibland. Otäck upplevelse men vet inte om väntan innan nedsläpp är värst eller själva nedfärden. *ryser* Dock landar vi med fötterna på jorden till slut, mycket tack vare alla ni andra som tar emot oss så vi landar mjukt.

• Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!
  • Lapinette

Telis - förstår om du är nervös och håller tummar och tår att allt kommer att ser bra ut när du ska på VUL.

• Ore

Åååh, jag vill att någon ska få ett plus (behöver litet positiva vibbar)... Hoppas, hoppas...

Telis: Säger som de andra: Stor kram till dig, och hoppas också att cystorna är yttepyttesmå.

Håller tummarna för Cicci, att VUL ser bra ut. Och för Frejis, så att hon tajmar konstiga öppettider (eftersom öppettiderna nu tydligen måste vara så konstiga...)

Hej till Flisa! Jag kan intyga att alla i den här tråden är jättesnälla och välkomnande, jag har inte varit här i så många veckor...

Choklad överhuvudtaget är mums, tycker jag.

What else? Jo, jag hör gärna mer om Piggelins lägenhetsvisning!

• muggles

Cicci: just det - håller alla tummar och tår för ett bra resultat!

• Fru E

Dagens status är som igår och tror att tanten är här antingen ikväll eller imorgon om den följer sitt vanliga schema. Börjar bli lite trött på att tanten inte kommer igång på direkten utan ska sega i så här många dagar........

Tänkte ockupera deppmanteln och glöggkranen någon dag till men tittar tillfälligt ut ur den i em då tjejgänget åker till Köpenhamn för shopping och mys

Välkommen Flisa!

Cicci-lyckat till idag!

Tellis-håler tummarna för ditt VUL

Jag tror att Vickan, Frejis och Lapinette får stå för det plussitiva de kommande veckorna.....min nästa BIM lär hamna vid nyår ungefär när vi gosar nyfödd bebis uppe i Stockholm

• Fru E

Glömde ju säga att choklad är min passion

• Frejis

Jag har visst fått ÄL-utslag igår kväll men det började plötsligt kännas i äggstockarna på eftermiddag så att det inte gick att missa ÄL. Aj, vad ont det gjorde när äggen kläcktes. Får se om makens simmare hinner upp i tid eftersom aktiviteterna i sänghalmen & ÄL blev mycket vältajmade

Det innebär alltså att jag inte joinar Lappis i allt som har med ruvning och BIM att göra. Jättetrist, men jag får följa dig på avstånd.

Välkommen hit Flisa!

Cicci - håller tummarna! Hur mår V?

Viktualia - jättespännande, tror nog att det blir ett plus

EA - är du helt säker att det är mensen som är på väg? Mens som inte kommer innebär ofta plus på stickan.

• Telemarkgrrl

Tack för alla kramar och tummar!

Natten blev uthärdlig tack vare att jag fick tipset att kombinera ett par Orudis med ett par Alvedon också för att förstärka effekten, jag har aldrig vågat ta två tablettsorter tillsammans förut. Den värsta värken gick över och tillsammans med en värmedyna och en vetevärmare gick det iallafall att sova lite.

AM, exakt en sån där vetevärmare har jag på jobbet. Hemma har jag ett par utan kardborreband.

• Lapinette

Telis - jobbigt med sån värk. Inte nog för att den ska komma varje månad måste den göra så förbannat ont också.

Frejis - trist att det inte blir FET men nu håller jag tummarna för au naturel istället.

EA - låter härligt med Köpenhamn!

Cissi - håller tummarna för KUB.

Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!