• nennesjuttioåtta

Lös biljett till barnkarusellen!

Välkomna nya som gamla tivolibesökare!

Nu drar en ny tur av barnkarusellen igång! Kliv på och du får uppleva en galet snurrig tid: Att bli illamående, spy, klämma ut vattenmeloner genom små hål och vinna högsta vinst på Tombolan och efteråt tycka att det var en jäkla häftig upplevelse och direkt efter det sätta sig i den familjevänliga berg- och dalbanan. En del tycker den är hysteriskt rolig, även om vissa bitar av turen kan kännas lite jobbiga. Men hur vanligt är det att få sova när man är på nöjesfält - EGENTLIGEN? Det är bara att gilla läget, och har du väl klivit på kommer du aldrig av!

Vissa av oss har, enligt lagen om all tings jävlighet, ställt oss i fel kö och väntar fortfarande på att få kliva på...

Men i väntan på att det ska bli dags för nästa tur så finns ju förstås Flumride som alla får åka med gratis (även de som redan sitter på bergbanan får respit för en tur då och då, utan att passera Gå). En helt fantastisk skapelse där vi glada i hågen får åka stock, bli våta och få en hisnande avslutning som killar rejält i magen, förhoppningsvis med en hel del sprut och om det känns bra så får vi åka ett varv till.

Nu åker vi!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-02 17:37
    Attans, jag glömde ju nämna att vi som står i fel kö såklart hamnar av misstag i kön till Fritt fall ibland. Otäck upplevelse men vet inte om väntan innan nedsläpp är värst eller själva nedfärden. *ryser* Dock landar vi med fötterna på jorden till slut, mycket tack vare alla ni andra som tar emot oss så vi landar mjukt.

• Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!
  • muggles

haha jag tänkte föreslå lila och silver (hade missat att guld var valt - 'rsäkta!), hur kunde jag veta det?! Är impad av mig själv!!!

Di Leva passar ju grymt bra i lila!!! Och kaftan.

• muggles

AM: jag är också en fan av BQ - vår soffa, soffbord, matstolar (Curve), och tv-bänk kommer därifrån! Det är ju nästan patetiskt... Jag har bra koll på er fåtölj för den skyltar de väldigt mkt med i affären - tydligen rätt många som beställer den också.

• Oms

AM - tänk vad olika man är! jag är så glad över att jag är "kort" - jag har aldrig velat vara lång utan trivts m mina 163.5 cm, över havet jag har faktiskt inga vänner som är kortare än mig, ngn jämnlång men sen är alla längre - en del mkt längre (som dig). mina längre vänner har alltid "tyckt synd om mig" ngt jag inte förstått alls.

• Fru E

Lappis-jag tror som Liten att det är riktiga busägg som ni fått denna gång och de kanske är lite svåra att fånga på bild , kan även vara kameraskygga iofs.....

Liiiiiiiila sicken grann färg, matchar halva vårt radhus fint resten av huset är tegelrött

Chokladfantasten röstar på att alla som är engagerade i bröllopet får maasssooorrrr av praliner eftersom vi måste hålla energin uppe i planeringen

• Oms

ååååh! jag vill oxå gifta mig (igen!)! nu när man har fått distans till allt så känns det somm om jag kunder ha bröllop igen och rätta till små fadäser och göra det ännu roligare o bättre! (japp man kan alltid förbättra sig) men då ajg e gift m en katoli på katolskt sätt så e det bara o lägga ned - förnya löften o sånt är amerikanska nymodigheter

kokosen - guld o lila? hmm silver o lila är fint m guld o lila blir alldeles för mkt julgran för mig - måste vi tärnor köra guld o lial kombo oxå eller kan vi välja?

• MSW

Tack för mat "input"! Himla trevlig sida måste jag säga.. Och helt klart borde mitt barns första mat vara jordgubbar eller hallon.. (mammans favoriter..... )

• _koko_

Oms - Jag tycker inte ni är olika alls - båda är ju nöjda med hur långa ni är! Däremot är det ju tråkigt med folk som "tycker synd" om dig när det inte finns någon anledning.

Näpp, man får inte välja, men jag lovar att ni inte kommer att se ut som julgranar.

• Liten med Mindre

det var ju lila DETALJER det handlade om - och koko har så bra smak att jag litar på henne. (koko - inga vräkiga bridezilla fasoner väl? Det skulle förstöra vårt/ditt modest smakfulla bröllop...)

Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!