• MulleNuh

Vad gör man när man inte har barn?

Ja, vad gör man? Satt igårkväll mellan nattningarna och tänkte: Undrar vad man hade gjort om man inte hade några barn!?

Vad gör ni par om kvällarna/helgerna som inte har några barn?? Jag minns inte alls vad man gjorde.

• Svar på tråden Vad gör man när man inte har barn?
  • Soon and very soon
    vad roliga ni är! någon som vill ha en febrig som spyr??
    nä skämt o sido oh vad jag saknar att ha sex... (ni vet när man vill vart man vill...)
  • MulleNuh

Jag borde inte ha detta prat just nu känner jag.. Min minsta har gnällt och skrikig KONSTANT nu i 3 dagar.. Vette fan vad det är för hemsk fas!!

• Myrmor

haha, vilken skön tråd!! Jag har ett svagt minne (trots att lilltjejen bara är ett halvår känns det lååångt borta) av biokvällar, spontana picknickar, hångel i soffan.. oooooooiiiiiiii Gaaah, måste springa, nu kom hon på hur man når allt i bokhyllan

• nennesjuttioåtta

Lapinette
    Ok, ska vi ta Haparanda den här gången? Sist vi smög utanför bollhavet så.. ja, du vet, du var ju med. Nära ögat, om jag säger så. Hahahha!

• Soon and very soon

så kollar alla kids på bollibompa nu?? ågon som fått "bompa sex"??

• Emmas syster

ja vad göööör man?
    övar för sjutton!

och umgås med vänner och jobbar
    sen de minutrar man får över har man datorn i knät

• ingenjörsbruden

Soon and very soon skrev 2008-10-29 18:53:20 följande:

så kollar alla kids på bollibompa nu?? ågon som fått "bompa sex"??
    Ja är det inte därför de sänder Bolibompa på tv?! *hehehehe*

Tror inte jag kommer att få "Bompa sex".....m2b presterar ogärna under press... *hihihi*....men om man är riktigt svältfödd så kanske det funkar!! *hehehehe*
  • Lapinette

ingenjörsbruden - du får väl locka honom med något extra som han helt enkelt inte kan motså . Fast visst, det är inte skoj att prestera under press (fråga mig som har försökt i 2,5 år med att bli gravid).

• ingenjörsbruden
    Lapinette skrev 2008-10-30 09:09:40 följande:
    ingenjörsbruden - du får väl locka honom med något extra som han helt enkelt inte kan motså . Fast visst, det är inte skoj att prestera under press (fråga mig som har försökt i 2,5 år med att bli gravid).
    Nä....jag får nog skaffa mig en sådan där flöjt som "ormtjusarna använder" *hehehehe*
    KRAM!
  • Lapinette

Det var något nytt ( )! Kanske ska prova det nästa gång ... fast jag tror nog maken skulle vända redan i dörren. Jag kan INTE spela flöjt.

Svar på tråden Vad gör man när man inte har barn?