• MulleNuh

Vad gör man när man inte har barn?

Ja, vad gör man? Satt igårkväll mellan nattningarna och tänkte: Undrar vad man hade gjort om man inte hade några barn!?

Vad gör ni par om kvällarna/helgerna som inte har några barn?? Jag minns inte alls vad man gjorde.

• Svar på tråden Vad gör man när man inte har barn?
  • passionsblomman
    lillabruden skrev 2008-10-30 19:27:27 följande:
    att stå vid spisen näck var faktiskt samtalet under middagen idag mellan mig o M2B... hahaha vi kom fram till att det är helt ok att äta nakna, men laga mat naken är ingen idé....Om man väl gör det dock, så får jag hoppas att ingen kroppsdel hamnar i varken smöret eller annan mat
    jag måste bara berätta om min kompis och hennes kille som lagade mat tillsammans. Han hackade chili, och "råkade" sedan klia sig där alla killar alltid verkar behöva klia sig...
    ...det blev en svidande minnesbeta...
  • lillabruden

ska informera m2b detta

usch...stackare!!!

passionsblomman skrev 2008-10-30 19:37:20 följande:
    jag måste bara berätta om min kompis och hennes kille som lagade mat tillsammans. Han hackade chili, och "råkade" sedan klia sig där alla killar alltid verkar behöva klia sig......det blev en svidande minnesbeta...
  • Soon and very soon

ojoj! jo vet ni vad jag fick igår kväll??
  • lillabruden

något stekt?

Soon and very soon skrev 2008-10-31 19:03:17 följande:

• Troll1
    passionsblomman skrev 2008-10-30 19:37:20 följande:
    jag måste bara berätta om min kompis och hennes kille som lagade mat tillsammans. Han hackade chili, och "råkade" sedan klia sig där alla killar alltid verkar behöva klia sig......det blev en svidande minnesbeta...
    Hah, då fick han skylla sig själv. För ugh att klia sig på snorren medans man lagar mat.
    De är små apor de där pöjkarna.
  • MulleNuh

en flöjt?

Soon and very soon skrev 2008-10-31 19:03:17 följande:

• MulleNuh

ikväll har jag blivit lovad lite vacker flöjtmusik!!!

• Lapinette

Enjoy!
    Själv fick jag av den varan imorse men jag har ju inga barn så det är ju sånt vi sysslar med när andan faller på .

Svar på tråden Vad gör man när man inte har barn?