• MulleNuh

Vad gör man när man inte har barn?

Ja, vad gör man? Satt igårkväll mellan nattningarna och tänkte: Undrar vad man hade gjort om man inte hade några barn!?

Vad gör ni par om kvällarna/helgerna som inte har några barn?? Jag minns inte alls vad man gjorde.

• Svar på tråden Vad gör man när man inte har barn?
  • Stardusty

Man tränar eller går en promenad, man kollar på tv, man sitter vid datorn, man umgås med folk, man kan jobba över utan ångest, ja kort och gott man har ett liv

• LillEm

Jag tränar ca 6 ggr i veckan efter jobbet varav 3 ggr med min m2b.
    Varje onsdagkväll så gör vi något speciellt t.ex. bowlar, åker ut i skogen o grillar korv eller går på bio.
    Sen så blir det såklart en hel del slötittande på TV .
    På helgerna brukar vi gå långa promenader till stan, fika, gå på puben etc.

Men trots ett skönt liv så längtar vi såklart oxå efter barn:

• passionsblomman

Tränar du SEX gånger i veckan!

*petar beklämt på en av bilringarna och skäms*

LillEm skrev 2008-11-06 08:49:30 följande:
    Jag tränar ca 6 ggr i veckan efter jobbet varav 3 ggr med min m2b. Varje onsdagkväll så gör vi något speciellt t.ex. bowlar, åker ut i skogen o grillar korv eller går på bio.Sen så blir det såklart en hel del slötittande på TV .På helgerna brukar vi gå långa promenader till stan, fika, gå på puben etc.Men trots ett skönt liv så längtar vi såklart oxå efter barn:
  • LillEm

Jag tror att det viktigaste är att man hittar en träningsform som man tycker är kul.

passionsblomman skrev 2008-11-06 17:06:11 följande:
    Tränar du SEX gånger i veckan! *petar beklämt på en av bilringarna och skäms*
    Har väldigt nära till gymmet och har alltid tyckt om att röra på mig. Tränar dock ganska så varierat:
    3 ggr styrketräning (med sambon)
    1 gång poweryoga
    2 ggr löpning
  • nennesjuttioåtta

äh jag tränar sex några dagar i veckan istället, hahahah!

• MulleNuh

alltså det roliga är att när man läser om alla saker de utan barn gör så ser man ju att man själv gör samma saker typ! Ja allt flörutom att sova ut när man vill..

Sex praktiseras dock inte heller helt när som helst!

• nennesjuttioåtta

Mullenuh
    Jamen så är det ju! Fast skillnaden är ju som sagt att vi utan barn gör samma saker när vi vill och inte när det passar hela familjen...

• MulleNuh

Jo kanske sant..
    Fast åååååå.. I morgon ska vi ha barnvakt åt båda barnen samtidigt för FÖRSTA gången! Wooohooooo....

nennesjuttioåtta skrev 2008-11-06 21:50:31 följande:
    MullenuhJamen så är det ju! Fast skillnaden är ju som sagt att vi utan barn gör samma saker när vi vill och inte när det passar hela familjen...
  • nennesjuttioåtta

mullenuh! HA HAAA jag vet vad ni ska göra!!! Hehehehehe nuts nuts!

• MulleNuh

VAAAD ska vi göra?? Tell me! För jag har ingen aning!

nennesjuttioåtta skrev 2008-11-06 22:03:01 följande:
    mullenuh! HA HAAA jag vet vad ni ska göra!!! Hehehehehe nuts nuts!
Svar på tråden Vad gör man när man inte har barn?