• MulleNuh

Vad gör man när man inte har barn?

Ja, vad gör man? Satt igårkväll mellan nattningarna och tänkte: Undrar vad man hade gjort om man inte hade några barn!?

Vad gör ni par om kvällarna/helgerna som inte har några barn?? Jag minns inte alls vad man gjorde.

• Svar på tråden Vad gör man när man inte har barn?
  • Marie88

Vi får i värsta fall stänga hela tråden om det inte blir skärpning snart.
    Dessa sista uttalanden  är väldigt OT. Tråden  handlar om vad man gör när man inte har barn.

Vi håller oss till detta ämne.

Kärlek kan förflytta berg
  • MulleNuh

Nej stäng inte min roliga tråd!

Marie88 skrev 2008-11-27 22:45:37 följande:
    Vi får i värsta fall stänga hela tråden om det inte blir skärpning snart.Dessa sista uttalanden  är väldigt OT. Tråden  handlar om vad man gör när man inte har barn.Vi håller oss till detta ämne.
  • Marie88

Det hoppas jag verkligen inte vi behöver, har uppskattat denna tråden!

• Bumlis

Well, skrev ett låångt inlägg till Besservvisser, men vågade inte posta det, då det finns en Moderator i trakterna.

SÅ, nu tar vi nya tag:
    Vi som inte har barn ägnar mycket tid till att förundras över hur ni med barn hinner med allt.

• MulleNuh

haha ja ni måste väl verkligen undra hur jag hinner sitta här dagarna i ände när jag är mammaledig??

Bumlis skrev 2008-11-27 22:53:08 följande:
    Well, skrev ett låångt inlägg till Besservvisser, men vågade inte posta det, då det finns en Moderator i trakterna. SÅ, nu tar vi nya tag:Vi som inte har barn ägnar mycket tid till att förundras över hur ni med barn hinner med allt.
  • Marie88

SÅ, nu tar vi nya tag: Vi som inte har barn ägnar mycket tid till att förundras över hur ni med barn hinner med allt. Bra det, Bumlis! Håller fullständigt med dig, förundras något otroligt över supermammor!

Även om jag inte hade varit här tycker jag man bör tänka över vad man skriver.

• MulleNuh

Åååå.. Jag är lååångt ifrån en supermamma....

Marie88 skrev 2008-11-27 22:55:01 följande:
    SÅ, nu tar vi nya tag: Vi som inte har barn ägnar mycket tid till att förundras över hur ni med barn hinner med allt. Bra det, Bumlis! Håller fullständigt med dig, förundras något otroligt över supermammor!Även om jag inte hade varit här tycker jag man bör tänka över vad man skriver.
  • Bumlis

Verkligen!! Man blir VÄLDIGT påverkad personligen av diskussioner man för, även om det är på Internet. Borde vara mån om att inte få andra att må skit eller bli ledsna. Man vet aldrig deras levnadssituation eller bakgrund. Tänk vad ord kan såra!

Men nu åter till ämnet...

Marie88 skrev 2008-11-27 22:55:01 följande:
    Även om jag inte hade varit här tycker jag man bör tänka över vad man skriver.
  • Marie88

Jag tycker att alla mammor som gör sitt bästa dagligen är supermammor.

Ni är bättre än Stålmannen, Batman och Catwoman tillsammans! Cool

Längtar tills jag kan försöka bli lika bra!

• MulleNuh

haha.. Jo där var ju en grann jämförelse!!!

Men när du säger det så stämmer det faktiskt.. Klarar man av att ha 2 barn. 1 eller 5 utan att någon dör på kuppen så klarar man ALLT!

Marie88 skrev 2008-11-27 23:05:56 följande:
    Jag tycker att alla mammor som gör sitt bästa dagligen är supermammor.Ni är bättre än Stålmannen, Batman och Catwoman tillsammans! Längtar tills jag kan försöka bli lika bra!
Svar på tråden Vad gör man när man inte har barn?