• MulleNuh

Vad gör man när man inte har barn?

Ja, vad gör man? Satt igårkväll mellan nattningarna och tänkte: Undrar vad man hade gjort om man inte hade några barn!?

Vad gör ni par om kvällarna/helgerna som inte har några barn?? Jag minns inte alls vad man gjorde.

• Svar på tråden Vad gör man när man inte har barn?
  • MulleNuh

ja det kan du hoppa upp och hoppa på att jag ska!

Nä nu ska jag gå o sooova!! Sleep tight!

• GalnaBruden

Tja, vad gör vi på kvällarna?

*Jobbar över
    *Pysslar med hästarna
    *Bygger lite på huset
    *Lagar en god trerätters och myser till det med levande ljus och en flaska vin - en vardagskväll!
    *Tar ett bad ihop
    *Ger varandra massage... Ligger faktiskt och masserar och kliar på varandra nästan varje kväll =)
    *Tar en promenad, jättemysigt nu när det är mörkt och stjärnklart ute
    *Eller degar framför TVn med en hämtpizza

Är riktigt rädd för att allt detta skulle försvinna om vi skaffade barn... Älskar vårat liv

• Krystal

Tja..ibland får för sig bara så där på eftermidan "Ska vi gå på bio ikväll?"..och så gör vi det

• lillabruden

blir faktiskt förvånad att folk har så mycket för sig utan barn.......har inte själv barn men tar för givet att det fyller många 'hålrum' på dygnet o lite till..

oftast jobbar jag för mycket o har itne ork till annat...o m2b, ja vem vet vad han gör när inte jag är hemma..! *skr*

när vi är hemma tillsammans tittar vi mycket på film, lagar mat ihop, kramas&pussas (m.m), spelar diverse spel (nintendo Wii) och träffar kompisar som vi gör samma grejer med förutom att kramas&pussas (m.m) det är exklusivt för honom o mig!! Sluta nu tänka snusk Nennesjuttioåtta och Mullenuh, jag kan höra era tankar ända hit

• SM09

Ja, vad gör vi? Jo, vi gör en massa saker tillsammans, ser på TV, renoverar, busar med vovven, pussas och kramas, motionerar, hälsar på vänner, planerar bröllop, går på bio, också tror jag att vi njuter lite extra av tvåsamheten, för en vacker dag blir vi nog tre.
    Kortfattat, vi har inga problem med att få tiden att gå.

• Krystal

...fast "familje-liv" får vi när vi är hemma hos mig på västkusten och min systerson (7 år) kommer och vill vara hos oss på helgerna...då blir det bolibompa, lira Wii och påminna om tandborstning

• nennesjuttioåtta

lillabruden
    *ser förnämrad ut* Höhöhöhö, m.m. är det förkortning av mumsa majskolv?

• 090208

GalnaBruden tanker precis som jag! Vill verkligen inte bli gravid nu, usch vilken angest. For jag vill ju inte, alskar oxa mitt liv med en massa overtid= man kan spara en massa pengar= resa och kopa fina saker till t.ex hemmet. Som oxa kommer halla ett tag, en barnfri soffa klarar sig nog langre...

Vi bor i London, sa vi far alltid runt och kollar nat...
    Att bara vara vi 2, det ar underbart. Precis som galningen sager...

• Besservvisser

Tja.... vad gör alla vi som är barnfria på kvällarna, egentligen?

Njuta av friheten, såklart!

Svar på tråden Vad gör man när man inte har barn?