• MulleNuh

Vad gör man när man inte har barn?

Ja, vad gör man? Satt igårkväll mellan nattningarna och tänkte: Undrar vad man hade gjort om man inte hade några barn!?

Vad gör ni par om kvällarna/helgerna som inte har några barn?? Jag minns inte alls vad man gjorde.

• Svar på tråden Vad gör man när man inte har barn?
  • 090208

Och av att fa vara ifred... Prata ostort, hanga tvatt ihop (ar ju ur-gulligt), lasa tidningen, duscha, och "kramas"...

• Oneesan

Minns att killen och jag brukade äta framför tv:n.
    Gick ut lite spontant bio, middag etc.
    Hittade på saker på varsitt håll eftersom vi kunde hitta på nått tillsammans dagen efter.

Ja man får tänka tillbaka på den tiden lite nostalgiskt

• 090208

Ja, men inte nar som helst, var som helst...

Ar man inte alltid orolig att kidsen ska vakna???

• MulleNuh

Njae när dom sover så kan vi ha vild orgie i samma rum. Inte för att vi har det, men om vi VILL så kan vi!

090208 skrev 2008-11-17 20:40:18 följande:
    Ja, men inte nar som helst, var som helst... Ar man inte alltid orolig att kidsen ska vakna???
  • Wiggy

Idag har jag degat framför TV:n hela dagen, varit ute på Väla Köpcentrum och slentrianmässigt gått runt och fönstershoppat, surfat på nätet, spelat guitar hero, spelat lite på keyboarden (snart jul, ska spela på julbord på lucia), sovit i soffan, ätit mat med flickvännen när hon kom hem, spelat mer på keyboarden när hon kollade på bonde söker fru. Druckit ett par muggar glögg och nu ska hon sova och jag kolla lite mer på TV innan jag går och lägger mig. Är ledig hela denna vecka till och med i morgon. Sen jobbar jag lönefredag, med allt skit det innebär... I alla fall har jag haft mycket tid jag kunde lagt på ungar

• Fjosok

jag jagar blomflugor *förbannad*!!!!!

• lillabruden
    Fjosok skrev 2008-11-26 22:39:47 följande:
    jag jagar blomflugor *förbannad*!!!!!
    det är inte lönt.....tro mig!
  • Soon and very soon
    jag fick mys igår, när barnen var vakna!
Svar på tråden Vad gör man när man inte har barn?