• MulleNuh

Vad gör man när man inte har barn?

Ja, vad gör man? Satt igårkväll mellan nattningarna och tänkte: Undrar vad man hade gjort om man inte hade några barn!?

Vad gör ni par om kvällarna/helgerna som inte har några barn?? Jag minns inte alls vad man gjorde.

• Svar på tråden Vad gör man när man inte har barn?
  • MulleNuh

haha va bra! Vi bokar in tider typ!

• Hammerman

Troll1 skrev 2008-10-31 20:28:58 följande:

Hah, då fick han skylla sig själv. För ugh att klia sig på snorren medans man lagar mat. De är små apor de där pöjkarna.
    Du skulle bara veta hur det känns när det kliar längst ut på förhuden! Att inte få klia sig då är TORTYR oavsett yttre omständigheter såsom matlagning och att hindras från att tillfredsställa detta nödvändiga behov borde vara straffbart enligt alla FN's konventioner!

SÅ DET SÅ!
  • Lapinette

Så nu vet vi det flickor! Tur att "klittan" aldrig kliar .

• MulleNuh

nä den bara pirrar :D

Lapinette skrev 2008-10-31 21:15:56 följande:
    Så nu vet vi det flickor! Tur att "klittan" aldrig kliar .
  • passionsblomman
    Hammerman1 skrev 2008-10-31 21:04:31 följande:
    Troll1 skrev 2008-10-31 20:28:58 följande:
    Du skulle bara veta hur det känns när det kliar längst ut på förhuden! Att inte få klia sig då är TORTYR oavsett yttre omständigheter såsom matlagning och att hindras från att tillfredsställa detta nödvändiga behov borde vara straffbart enligt alla FN's konventioner!SÅ DET SÅ!
    Jag hoppas innerligt för din skull att klådan aldrig har satt in i samband med chilihackande för din del, för det verkar ha varit ytterst smärtsamt!
  • Wiggy

Fick chili i ögat en gång. Det var inte skönt det heller.

• Hammerman

passionsblomman skrev 2008-10-31 22:35:55 följande:

Jag hoppas innerligt för din skull att klådan aldrig har satt in i samband med chilihackande för din del, för det verkar ha varit ytterst smärtsamt!
    Jag vet hur det känns att skära sig i fingret när man hackar citron. Min kropp skulle förmodligen dö i rent självförsvar ifall chili kom i kontakt med det allra heligaste.

Kan tänka mig att det är ungefär lika illa som det här hade kunnat vara ifall motorn var igång: img.photobucket.com/albums/v296/mrnobodie/tailpipe.jpg
  • passionsblomman

Himmel....
    Det var en bild jag helst hade varit utan i min hjärnas eviga bibliotek...*måste sudda, måste sudda*

Hammerman1 skrev 2008-10-31 23:03:08 följande:
    passionsblomman skrev 2008-10-31 22:35:55 följande:
    Jag vet hur det känns att skära sig i fingret när man hackar citron. Min kropp skulle förmodligen dö i rent självförsvar ifall chili kom i kontakt med det allra heligaste. Kan tänka mig att det är ungefär lika illa som det här hade kunnat vara ifall motorn var igång: img.photobucket.com/albums/v296/mrnobodie/tai...
  • Hammerman

passionsblomman skrev 2008-10-31 23:06:54 följande:

Himmel....Det var en bild jag helst hade varit utan i min hjärnas eviga bibliotek...*måste sudda, måste sudda*
    Var glad för att du fortfarande reagerar. Själv har jag funnits ute på Internet så länge att jag blivit alldeles avtrubbad. Tubgirl? Goatse? Pah! Lika spännande som ett glas kranvatten. THIS IS WHAT TEH INTERNETS HAZ DONE TO ME!!!111!!!!!11!1!
  • passionsblomman

Jag tror jag stannar i den trygga ankdammen här på BT där vi är ganska ordentliga och snälla i jämförelse...

Själv spelar jag bara blockflöjt! *ser mycket prudentlig ut*

Hammerman1 skrev 2008-10-31 23:10:43 följande:
    passionsblomman skrev 2008-10-31 23:06:54 följande:
    Var glad för att du fortfarande reagerar. Själv har jag funnits ute på Internet så länge att jag blivit alldeles avtrubbad. Tubgirl? Goatse? Pah! Lika spännande som ett glas kranvatten. THIS IS WHAT TEH INTERNETS HAZ DONE TO ME!!!111!!!!!11!1!
Svar på tråden Vad gör man när man inte har barn?