• MulleNuh

Vad gör man när man inte har barn?

Ja, vad gör man? Satt igårkväll mellan nattningarna och tänkte: Undrar vad man hade gjort om man inte hade några barn!?

Vad gör ni par om kvällarna/helgerna som inte har några barn?? Jag minns inte alls vad man gjorde.

• Svar på tråden Vad gör man när man inte har barn?
  • nennesjuttioåtta

Hammerman
    HAHAHHA har du sett den där det hänger en naken karl i 60-årsåldern, uppochned i pungen i taket? Hahah! Pungen är helt blå och säkert 3 dm lån och pitten har försvunnit in i huden någonstans! Jag skickade den runt till alla killar jag kände (som brukar skicka en massa konstiga saker som den där avgasrörsbesudlaren) och de blev totalt galna och jag får aldrig ALDRIG nämna den bilden igen för min man för då blir han helt svag i kroppen och ser helt blek ut. *skrattar rått*

Det är något visst med er beskyddarinstinkt mot klockorna i dalen! Tur att ni slipper föda barn ur trumpeten!

• Hammerman

Att föda med snabeln? Nej tack! Efter en saklig bedömning av andra människors berättelser har jag slutit mig till att killars njurstenar är fan så mycket värre än barnafödande.

Och nej, jag har inte sett bilden ifråga. Däremot förstår jag din man alltför väl. Blotta antydan till våld mot paketet får det att rysa i hela kroppen på ett sätt som den kvinnliga hjärnan aldrig kommer att kunna förstå.

Det är inte för inte de kallas för juvelerna.

• Hammerman

Det blev lite fel med smileyn där, hade tänkt mig en sån där som räcker ut tungan.

• nennesjuttioåtta

jag trodde du hade sett allt på internet...

• nennesjuttioåtta

ska jag leta upp den så att du får se? Va? Va?!?! Jag vet att du vill... *sjunger lockande*

Shit, att du vågar yttra dig liknande "å kvinnor snackar om att föda barn..." HAHAHAHA Ta på suspensoaren!!!

• Troll1

Nennessjuttioåtta: Ngn som vet VARFÖR han hänger där? Kanske fler män som gör i stugorna. Likt blå fladdermöss... :-P

• nennesjuttioåtta
    Troll1 skrev 2008-11-05 16:00:23 följande:
    Nennessjuttioåtta: Ngn som vet VARFÖR han hänger där? Kanske fler män som gör i stugorna. Likt blå fladdermöss... :-P

Nä, det framgår inte. Jag tycker mest att det är konstigt att de inte har städat om de nu ska ta en bild och lägga upp på internet... pffffAHAHAHAHAH!!

Vem vet? Det kanske är jättevanligt? Att mina manliga bekanta reagerade med avsky och skrev VIK HÄDAN kanske är en rökridå för de vill inte bli avslöjade..?
  • gotlandsulrika

Vi går ut på krogen och dansar på helgerna, kanske grälar en vardagkväll i veckan, har hundkurs en och jag har danskurser som jag leder två kvällar i veckan. Blir inte mycket tid över. Ibland önskar jag bara att vi kunde sitta i soffan och inte göra någonting!

• lillabruden

spårat ur!? nääää inte ett dugg!! här pratar vi ju verklighet på allvar

Vad gör man när man inte har barn - hänger här o pratar testiklar m.m.

På tal om testiklar o fladdermöss.....Det finns en ras fladdisar som har testiklar i storlek relativt till intelligensen -ju större intelligens, desto mindre kulor

Här har vi en som dessutom tittar på Animal Planet istället för uppfostrar barn (kan ju diskuteras vilket som är att föredra......hhhmmmm....)

• Fjosok

Man kan alltid göra roliga saker när man inte har barn.

Exempelvis

* Lära sig joddla
    * Brodera i lö
    * Sakna barn ...

typ

Svar på tråden Vad gör man när man inte har barn?