• MulleNuh

Vad gör man när man inte har barn?

Ja, vad gör man? Satt igårkväll mellan nattningarna och tänkte: Undrar vad man hade gjort om man inte hade några barn!?

Vad gör ni par om kvällarna/helgerna som inte har några barn?? Jag minns inte alls vad man gjorde.

• Svar på tråden Vad gör man när man inte har barn?
  • ingenjörsbruden
    Lapinette skrev 2008-10-30 13:00:13 följande:
    ingenjörsbruden - har ingen aning om varför det luktade fisk i klädkammaren? Försökte lokalisera doften utan resultat. Tänk när kompisarna träffar räkskalstjejens kille i framtiden. Kan de då verkligen låta bli att tänka pitt à la räkskal??! Nenne, var det mycket alkohol inblandat när de förde denna diskussion?
    har haft en klädkammare som luktade köttbullar....det visade sig att det var grannens köksfläkt som blåste in matosen till mig.....mindre roligt att ha kläder där kan jag säga!!

Den killen är nog ett väl inpinkat revir för den tjejen.....tror de andra tjejerna tänker sig för både en o annan gång innan de suktar efter räkskalskillen!!
  • TesshjärtaFred

För att återgå till frågan, vad man gör med sin tid.
    Jag jobbar fyra eller fem kvällar i veckan, så de dagarna går ju liksom bort.
    När jag är ledig:
    tränar jag/vi
    träffar mina vänner
    går ut och dricker vin
    slappar hemma i soffan
    går på bio
    går på konserter
    äter middagar med vänner

Ja, det är väl det.

• passionsblomman
    MulleNuh skrev 2008-10-30 11:04:14 följande:
    Ja! Annars får den verkligen inte komma in i min käft!!!
    MulleNuh: du är helt galen!!!
  • MulleNuh

ja snacka om att den här tråden blev ot!! Från att inte ha barn till att ha snopp i mun!

• nennesjuttioåtta

Lapinette
    hahaha, förmodligen var det en hel del alkohol inblanddat, det var på den tiden Jag har aldrig-leken var aktuell och då kunde det ju lätt dra iväg. Tur attjag inte var där, för jag vet inte vem det var som sa det och då hade jag omöjligt kunnnat träffa hennes karl efter det utan att sniffa nyfiket.... De andra tjejerna var i chock! Hahahah!

tesshjärtafred
    Bra försök, men det var svårt att lämna detta OT-ämne...

• lillabruden

kan ju vara så vissa hållt sig barnlösa....
    eller var jag för grov nu?.....

MulleNuh skrev 2008-10-30 17:00:26 följande:
    ja snacka om att den här tråden blev ot!! Från att inte ha barn till att ha snopp i mun!
  • nennesjuttioåtta

lillabruden
    vadå, funkar inte det? (fast jag sväljer ju aldrig, förutom när han fyller år, så det säger ju sig självt) Det förklarar ju en hel del! Tillbaks till ritbordet!

• Soon and very soon

fasiken vad debba trådem är rolig, ställde mig o laga mat i trosor o bh fick en uppskattande komentar från mannen men näääää inge mer!

• passionsblomman

Soon and very soon skrev 2008-10-30 18:15:46 följande:

fasiken vad debba trådem är rolig, ställde mig o laga mat i trosor o bh fick en uppskattande komentar från mannen men näääää inge mer!
    Har du prövat att steka bacon naken nån gång?

Det har jag.

Det var en dålig idé.
  • MulleNuh

haha ja så kan det vara!!

lillabruden skrev 2008-10-30 17:56:18 följande:
    kan ju vara så vissa hållt sig barnlösa....eller var jag för grov nu?.....
Svar på tråden Vad gör man när man inte har barn?