• MulleNuh

Vad gör man när man inte har barn?

Ja, vad gör man? Satt igårkväll mellan nattningarna och tänkte: Undrar vad man hade gjort om man inte hade några barn!?

Vad gör ni par om kvällarna/helgerna som inte har några barn?? Jag minns inte alls vad man gjorde.

• Svar på tråden Vad gör man när man inte har barn?
  • MulleNuh

haha ja men ni får bara ha dom tills dom slutar skrika och trotsa!

nennesjuttioåtta skrev 2008-10-29 12:25:46 följande:
    LapinetteSka vi ha växelvis vårdnad av dem?
  • trampetroll

Ja, just det den viktiagste punkten förutom att vi har all tid i världen på att lägga på vårt förhållande och det är att göra karriär! Jag har stora mål för att komma långt inom omsorgen så lägg mitt namn på minnet Jag beundrar mammor och pappor som klarar av att studera till en magisterexamen när man har barn. Jag förstår inte hur man klarar det, jag lägger ner massor av tid för att få mina VG så man kommer in på forskare linjen sedan!

• nennesjuttioåtta

Mullenuh
    Vadå, handlar det bara om ett LÅN? hmmm, njaaa.... Jag vill ju helst också ha väldresserade, söta barn med solsken i blick från början.

Apport! Hämta mamma en cup cake!

• MulleNuh

haha.. Mjo. För dom är ju rätt söta när man tänker efter!

nennesjuttioåtta skrev 2008-10-29 12:33:12 följande:
    MullenuhVadå, handlar det bara om ett LÅN? hmmm, njaaa.... Jag vill ju helst också ha väldresserade, söta barn med solsken i blick från början. Apport! Hämta mamma en cup cake!
  • nennesjuttioåtta
    MulleNuh skrev 2008-10-29 12:36:01 följande:
    haha.. Mjo. För dom är ju rätt söta när man tänker efter!
    Avgjort! Ge oss ett prisförslag! Eller börjar du fega ur nu?
  • MulleNuh

Ok, tar du dom skrikiga nätterna, kräkningarna och alla gnällfaser kan jag betala dig!? Deal?

(nä uuuuusch va hemsk man är) Hoppas alla här inne förstår att jag skojar och att jag älskar mina barn mest i hela världen?!?! Ibland måste man vara övertydlig!!!

nennesjuttioåtta skrev 2008-10-29 12:37:07 följande:
    Avgjort! Ge oss ett prisförslag! Eller börjar du fega ur nu?
  • nennesjuttioåtta

hahahahha, så länge jag slipper torka *hulkar* snor så tar jag allt!

Äh, om du tycker om dem så mycket så får du behålla dem själv, jag jobbar på egna.

• MulleNuh

jo jag tror nästan vi kör på det ist! Min karl skulle bli väldans arg om han kom hem och jag hade sålt ungarna!

nennesjuttioåtta skrev 2008-10-29 13:07:59 följande:
    hahahahha, så länge jag slipper torka *hulkar* snor så tar jag allt! Äh, om du tycker om dem så mycket så får du behålla dem själv, jag jobbar på egna.
  • nennesjuttioåtta

Va, tror du? Ok, lycka till då!

• Lapinette

nenne - om du tar dem när de kräks så kan jag ta snoret. No problemas.

Mullenuh - deal done?!

Om inte så drar jag och nenne till IKEA i veckan och väljer ut de sötaste i bollhavet !

tampetroll - ska absolut lägga ditt namn på minnet TAMPETROLL .

Svar på tråden Vad gör man när man inte har barn?