• MulleNuh

Vad gör man när man inte har barn?

Ja, vad gör man? Satt igårkväll mellan nattningarna och tänkte: Undrar vad man hade gjort om man inte hade några barn!?

Vad gör ni par om kvällarna/helgerna som inte har några barn?? Jag minns inte alls vad man gjorde.

• Svar på tråden Vad gör man när man inte har barn?
  • MulleNuh

Vad är det för program? Trodde jag hade stenkoll på allt på tv!

Troll1 skrev 2008-10-27 16:47:50 följande:
    Det går bra att stolla sig även MED barn. Jag torkar varken kräk eller åker till IKEA med våra barn när andra barnfamiljer är där (Huga!). Men vi har det rätt bra ändå. Det blir mkt barnprogram ftf. Kan varmt rekommendera "Fåret Shaun". Skrattar så jag nästan kissar på mig när jag ser den.
  • ingenjörsbruden
    Troll1 skrev 2008-10-27 16:47:50 följande:
    Det går bra att stolla sig även MED barn. Jag torkar varken kräk eller åker till IKEA med våra barn när andra barnfamiljer är där (Huga!). Men vi har det rätt bra ändå. Det blir mkt barnprogram ftf. Kan varmt rekommendera "Fåret Shaun". Skrattar så jag nästan kissar på mig när jag ser den.
    Oups....måste man ha barn för att få kolla på Fåret Shaun?!
    Är ju jätteroligt!
  • Troll1

Åh, den är helt underbar och NÄ man behöver inte ha små telningar som ursäkt för att se den.

• MulleNuh

Jag gillar svampbob! Kollar nu på det.. hoho

• feministbrud

Vi springer, går långa promeander, shoppar, lagar mat i flera timmar, dricker vin, bloggar, hänger på facebook, fikar med kompisar, ser på TV, läser böcker...

Hm, man kanske skulle överväga att hoppa det där med barn

• MulleNuh

åååå låter gött!!

Klart man ibland känner: NU är det för myyycket! Ta mig här ifrån!
    Men sen får man en liten puss eller ett leende. Då smälter man och orkar lite till!

feministbrud skrev 2008-10-27 16:58:39 följande:
    Vi springer, går långa promeander, shoppar, lagar mat i flera timmar, dricker vin, bloggar, hänger på facebook, fikar med kompisar, ser på TV, läser böcker...Hm, man kanske skulle överväga att hoppa det där med barn
  • feministbrud

Haha, det också!

Silla69 skrev 2008-10-27 16:59:54 följande:
    Man gör Barn!! ;)
  • ingenjörsbruden
    Troll1 skrev 2008-10-27 16:54:53 följande:
    Åh, den är helt underbar och NÄ man behöver inte ha små telningar som ursäkt för att se den.
    Phuu...då är jag "safe"!
    Satt här o funderade på om jag kunde skylla på att jag behövde hålla mig uppdaterad pga syskonbarnen på 9 o 13 år.....
Svar på tråden Vad gör man när man inte har barn?