• MulleNuh

Vad gör man när man inte har barn?

Ja, vad gör man? Satt igårkväll mellan nattningarna och tänkte: Undrar vad man hade gjort om man inte hade några barn!?

Vad gör ni par om kvällarna/helgerna som inte har några barn?? Jag minns inte alls vad man gjorde.

• Svar på tråden Vad gör man när man inte har barn?
  • MulleNuh

haha ja här övas det inte utan 3 spiraler och 5 kondomer!

Silla69 skrev 2008-10-27 16:59:54 följande:
    Man gör Barn!! ;)
  • ingenjörsbruden
    MulleNuh skrev 2008-10-27 17:07:17 följande:
    haha ja här övas det inte utan 3 spiraler och 5 kondomer!
    *asg* Med tre spiraler så borde ju alla spermisarna köra ihjäl sig i kurvorna!!
  • MulleNuh

haha ja det är det vi hoppas! Och gör dom det INTE så har vi ju 5 lager med gummi.

ingenjörsbruden skrev 2008-10-27 17:08:28 följande:
    *asg* Med tre spiraler så borde ju alla spermisarna köra ihjäl sig i kurvorna!!
  • ingenjörsbruden
    MulleNuh skrev 2008-10-27 17:11:43 följande:
    haha ja det är det vi hoppas! Och gör dom det INTE så har vi ju 5 lager med gummi.
    Kanske ska köra med de gummina som de har i nakna pisolen istället...... De verkar iallafall jättesäkra!!
  • MulleNuh

hahaha ja dom vore nåt..

ingenjörsbruden skrev 2008-10-27 17:13:16 följande:
    Kanske ska köra med de gummina som de har i nakna pisolen istället...... De verkar iallafall jättesäkra!!
  • Troll1
    ingenjörsbruden skrev 2008-10-27 17:05:40 följande:
    Phuu...då är jag "safe"! Satt här o funderade på om jag kunde skylla på att jag behövde hålla mig uppdaterad pga syskonbarnen på 9 o 13 år.....
    Förlåt att jag terrar med fåret. Men jag hittade avsnittet som var så himla kul!

• passionsblomman

När barnen blivit lite större kan man spela Play Station och Dataspel med dem!
    Och bråka om vems tur det är att sitta vid datorn (Mamma bestämmer, och det är oooorättvist )

• nennesjuttioåtta

men hallå, vad har Shaun och fåren för konstig jätteyvig svans?!?!

• nennesjuttioåtta

svansen var ju större än kroppen... Men hahahah!! Jag älskar den! Fast Wallace and Gromit är ju en gammal favorit åsså.... Mooahahah!

Svar på tråden Vad gör man när man inte har barn?