• MulleNuh

Vad gör man när man inte har barn?

Ja, vad gör man? Satt igårkväll mellan nattningarna och tänkte: Undrar vad man hade gjort om man inte hade några barn!?

Vad gör ni par om kvällarna/helgerna som inte har några barn?? Jag minns inte alls vad man gjorde.

• Svar på tråden Vad gör man när man inte har barn?
  • MulleNuh

Du, det lät som en riktigt dålig idé!!! haha-

passionsblomman skrev 2008-10-30 18:19:42 följande:
    Soon and very soon skrev 2008-10-30 18:15:46 följande:
    Har du prövat att steka bacon naken nån gång?Det har jag.Det var en dålig idé.
  • nennesjuttioåtta
    passionsblomman skrev 2008-10-30 18:19:42 följande:
    Soon and very soon skrev 2008-10-30 18:15:46 följande:
    Har du prövat att steka bacon naken nån gång?Det har jag.Det var en dålig idé.
    Aj! AAAJ! Aj... AAAJ! *fräs* Till slut vet man ju inte om det är baconet som luktar stekt fläsk...
  • MulleNuh

ja men stekt bacon/stekt fläsk.. same same

nennesjuttioåtta skrev 2008-10-30 18:31:35 följande:
    Aj! AAAJ! Aj... AAAJ! *fräs* Till slut vet man ju inte om det är baconet som luktar stekt fläsk...
  • nennesjuttioåtta
    MulleNuh skrev 2008-10-30 18:34:02 följande:
    ja men stekt bacon/stekt fläsk.. same same
    Nej, men om det osar stekt fläsk av magen så sitter det ju lukten i lite längre... Men det kanske är bra kontrast mot räkskalslukten? Vilken buffé i sängen det blir!
  • MulleNuh

men usch! haha du har ju äckligare fantasi än jag!
    Bränt fläsk o smutsig snorre.

nennesjuttioåtta skrev 2008-10-30 18:39:13 följande:
    Nej, men om det osar stekt fläsk av magen så sitter det ju lukten i lite längre... Men det kanske är bra kontrast mot räkskalslukten? Vilken buffé i sängen det blir!
  • nennesjuttioåtta

så länge man inte doppar mushåret i smöret så är det väl ok.

Snuskig? JAG?!?!? Nu förstår jag inte ALLS vad du pratar om.

• lillabruden

att stå vid spisen näck var faktiskt samtalet under middagen idag mellan mig o M2B... hahaha vi kom fram till att det är helt ok att äta nakna, men laga mat naken är ingen idé....

Om man väl gör det dock, så får jag hoppas att ingen kroppsdel hamnar i varken smöret eller annan mat

Svar på tråden Vad gör man när man inte har barn?