• MulleNuh

Vad gör man när man inte har barn?

Ja, vad gör man? Satt igårkväll mellan nattningarna och tänkte: Undrar vad man hade gjort om man inte hade några barn!?

Vad gör ni par om kvällarna/helgerna som inte har några barn?? Jag minns inte alls vad man gjorde.

• Svar på tråden Vad gör man när man inte har barn?
  • MulleNuh

Nämen ajabaja!!!!

Vi bråka bara igår!

Soon and very soon skrev 2008-11-27 08:23:31 följande:

jag fick mys igår, när barnen var vakna!
  • lillabruden

jag drömde att vi fick en underbar liten son!!! men vi är inte gravida eller så....men gud vad det var skönt att hålla sin bebis (fast i drömmen.....). Nu känns det som det saknas något i min famn........

• 27juni2009

lillabruden gu va gulligt, bara att starta bebisverks´tan eller

• lillabruden

mer än gärna om det bara hade varit ekonomiskt rätt och emotionellt för m2b. Han är inte redo än...men han blev lite mjukis när jag gullade med en SUPERSÖT 1årig flicka på ICA som upptäckte det roliga med en salladspåse! Hon hade 2små bissingar (tänder) på neder käken och när hon skrattade så kändes det som jag fick all världens kärlek och lycka på en gång!!!

vill, men när det är rätt så. Mina barn har rätt till ett stabilt hem så mycket som man kan göra det -dvs både ekonomiskt och med föräldrarna

27juni2009 skrev 2008-11-27 18:36:32 följande:
    lillabruden gu va gulligt, bara att starta bebisverks´tan eller
  • Besservvisser

*fick mys*????

Vad i hela freden betyder det uttrycket?

• Besservvisser

Men Sweet Jesus du skämtar? Finns det verkligen folk som använder uttrycket 'fick mys' istället för 'ha sex'??

Lever vi på 50-talet?

• Marie88

Besservvisser: Inga personliga påhopp, om någon vill skriva på ett sätt har de all rätt i världen att göra detta.

Kärlek kan förflytta berg
  • Besservvisser

Javisst klart får de göra det, men det uttrycket har jag aldrig hört. Det låter så..... efterblivet på något sätt!

• passionsblomman

Om man lyckas få till det med sin älskade fast barnen är vakna är man knappast efterbliven, vad man än skriver om sysselsättningen med för ord, däremot rätt så försigkommen tycker jag! Mera mys åt alla mammor!

Besservvisser skrev 2008-11-27 22:12:52 följande:
    Javisst klart får de göra det, men det uttrycket har jag aldrig hört. Det låter så..... efterblivet på något sätt!
Svar på tråden Vad gör man när man inte har barn?