• MulleNuh

Vad gör man när man inte har barn?

Ja, vad gör man? Satt igårkväll mellan nattningarna och tänkte: Undrar vad man hade gjort om man inte hade några barn!?

Vad gör ni par om kvällarna/helgerna som inte har några barn?? Jag minns inte alls vad man gjorde.

• Svar på tråden Vad gör man när man inte har barn?
  • Bumlis

Ja, jag har tänkte mycket på det där med att vara mamma. Längtar gaaaalet mycket efter barn, men sen undrar jag hur i hela världen en virrpanna som jag skulle kunna hålla koll på en mini-virrpanna. Tur att man har en karl det är ordning på!

• Marie88

Det tror jag med.

Kärlek kan förflytta berg
  • MulleNuh

haha men barn kan va rätt smarta och ordningsamma.. Zack brukar ofta rätta mig om jag gör något galet!

Bumlis skrev 2008-11-27 23:08:09 följande:
    Ja, jag har tänkte mycket på det där med att vara mamma. Längtar gaaaalet mycket efter barn, men sen undrar jag hur i hela världen en virrpanna som jag skulle kunna hålla koll på en mini-virrpanna. Tur att man har en karl det är ordning på!
  • passionsblomman

Så länge du inte låser in ungen i bilen och själv är kvar utanför, så går det nog bra ska du se...

Bumlis skrev 2008-11-27 23:08:09 följande:
  • MulleNuh

Fy det där är min värsta mardröm!!

passionsblomman skrev 2008-11-27 23:10:23 följande:
    Så länge du inte låser in ungen i bilen och själv är kvar utanför, så går det nog bra ska du se...
  • Marie88

Eller glömmer bort ditt barn på parkeringen vid ett shoppingcenter när denne ska lämna kundvagnen... eller glömmer hämta ungen på dagis.... Glad

• Bumlis

HAHAAAAAAAAA!!!!!!!!! Din lilla elefant! (och nu refererar jag till elefantMINNE, allihop, så att ni inte får för er att jag mobbar PB!

passionsblomman skrev 2008-11-27 23:10:23 följande:
  • Marie88

Ah, en liten dold pik förstår jag!

• passionsblomman

Elefant i desss innebörd!*räcker upp handen' jag har ett läskigt minne säger min sambo...

HJÄLP!!! Kolla klockan! den HÄR mamman borde (ännu en gång) ha sovit för flera timmar sedan!!!

Bumlis skrev 2008-11-27 23:12:24 följande:
    HAHAAAAAAAAA!!!!!!!!! Din lilla elefant! (och nu refererar jag till elefantMINNE, allihop, så att ni inte får för er att jag mobbar PB!
  • MulleNuh

samma här.. Go natt!!

passionsblomman skrev 2008-11-27 23:16:04 följande:
    Elefant i desss innebörd!*räcker upp handen' jag har ett läskigt minne säger min sambo... HJÄLP!!! Kolla klockan! den HÄR mamman borde (ännu en gång) ha sovit för flera timmar sedan!!!
Svar på tråden Vad gör man när man inte har barn?