Juli 2009 forts
Tidigare tråden är stängd så här kan vi fortsätta våra planeringar och ge tips och råd....
Tidigare tråd:
www.brollopstorget.se/Forum-1-69/m3002279.html
Tidigare tråden är stängd så här kan vi fortsätta våra planeringar och ge tips och råd....
Tidigare tråd:
www.brollopstorget.se/Forum-1-69/m3002279.html
Köpte min klänning idag!! Har hela tiden sagt att jag skulle beställa en klänning men så idag var jag och min mamma ute och shoppade när hon skulle visa en affär hon gått förbi flera gånger men aldrig gått in!! Å där på reastången hängde MIN klänning!!
Vi som bara skulle kolla!! Haha, nu hänger min klänning här hos mamma tills jag ska åka hemåt till Lund i helgen!!
Vi skulle kolla på skor, så efter klänningen så gick vi vidare å så i en vanlig skoaffär så hittade jag även mina skor på REA!! Ibland har man flyt... Hur går det för er andra då??
Åå, vad härligt, grattis!! Själv hittade jag också min klänning på rea, men skorna har jag köpt till ordinarie pris. Har kollat i skoaffärer nu i slutet av sommaren/början på hösten efter rea på fina vita skor men inte hittat ett enda tänkbart par! Så vi beställde ett par vi hade hittat tidigare via internet i stället
Hej på er!
Jag har nu fått hem min kinaklänning.Och den är helt underbar!
Sen är detta också fixat:
*klänningen,underkjol,brudgarderob
*Sonens kläder
*Kyrkan e bokad
*Festlokalen är bokad
*materialet till inbjudningskorten är köpt
*presentboxar inköpta
*Slipsar till m2b & bestman
*gästbok
Så långt har vi kommit hur går det för er?
Fick förresten träffa min systers kompis för första gången i helgen, som ska sjunga med henne på vårt bröllop Hade bara fått veta av min syster att han sjunger helt underbart så vi sa att han gärna får sjunga på bröllopet (vi hade bestämt att min syster skulle sjunga tillsammans med någon annan), och nu efter att han var här och hälsade på så har även jag fått höra hans underbara sångröst, det var så härligt!!
Mia1972: om du kollar vår presentation så ser du hur långt vi har kommit
Vi ville köpa alla ringar på en gång så att vigselringen säkert passar till min förlovningsring
Brudgarderob? Är det att hänga brudklänningen i? Eller?
Vi har oxå kommit en bit på väg!!
Kyrkan, lokal å fotograf bokade vi redan i våras!
Mat, serveringspersonal, dukning, städning osv ingår i lokalen!
Ska bestämma möte med han som ordnar med maten nu i november och gå igenom menyn!!
Sen så har vi nu min klänning klar och det ingick underkjol i det. Även en sjal men mamma vill nog virka/sticka en till mig, hoppas!!
Och så skorna är klara så i klädesväg för min egendel är det bara underkläderna som fattas, men det kan jag vänta till våren med.
M2b ska hyra sina kläder så det väntar vi med att ordna.
I november ska vi börja klura på våra inbjudningskort å skicka iväg de i januari!
Vi kommer göra väldigt mkt nu under vintern då m2b jobbar väldigt lite då.
Har kollat lite på ring och har ev hittat en, men väntar med det.
Vi kommer beställa en del saker till dekorationer ifrån USA!!
Tärna, toastmaster och bestman är tillfrågade och alla sagt ja!!