• Pentan

Tråd för oss tjejer som vill ned lite mer i vikt, mellan ca 20-45 kg

Ett ställe för oss lite tyngre brudar som vill gå ned i vikt!
    själv väger jag ca 105 kg och vill ned till runt 70-75 kg.

Ngn mer???

• Svar på tråden Tråd för oss tjejer som vill ned lite mer i vikt, mellan ca 20-45 kg
  • Lövnäs

Lägger in en liten rapport från mig. 3:e dagen med ren kur idag. Känns lite halvjobbigt. Har varit låg idag, men nu börjar det kännas okej igen. Gör ju detta för att bli nöjd med min kropp, vilket jag inte varit på ca 8 år. Fast idag kommer jag vara nöjd om jag såg ut som för 8 år sedan...
    Den 9 oktober åker vi ner till Gekås Ullared, o det är just nu en stor morot. Vill ha gått ner så mycket att jag har gått ner 1 klädstorlek, kanske 2. Hur mycket behöver man gå ner då tror ni?
    För då måste jag ju shoppa, hihi.
    Ha en fortsatt bra Söndag!

• Pentan

Hmmm vad är det dom säger, 4 kg är en klädstrlk?

Om du kör rent till 9 okt (min födelsedag) kommer du ha gått ned brutalt många storlekar!!!

• Pentan

Hmmm vad är det dom säger, 4 kg är en klädstrlk?

Om du kör rent till 9 okt (min födelsedag) kommer du ha gått ned brutalt många storlekar!!!

• humlanis

Hej alla runda brudar, ååååh vad skönt att hitta den här tråden! 10 månader kvar till den stora dagen och här sitter jag i soffan med en påse chips... Men gott är det. Men det hjälper juh inte de 22 kilona jag skulle behöva gå ner för att bli mitt forna jag igen. Dessa sambokilon!!

Motivationen är som en berg och dalbana, men imorgon då jääävlar ska jag till gymmet! Jag ska jag ska jag ska!! Faktiskt!!

• Lövnäs

Pentan: Då ska jag tänka på dig när jag shoppar loss.
    Orkar nog inte gå på ren kur så länge. Ska börja med 2 veckor så får vi se vad det gett för resultat. Vill gå ner till under 90 innan jag ger mig. 6kg tills dess. Måste väl förlora några kg tills det är 4kg intervaller. Vätskan man förlorar i början kan ju inte märkas så mycket.

• Pentan

Jag har skött mig ganska ok lite små choklad i kväll - men det är ju helg...

• CattaKalas

Hej!
    Helgen har inte alls varit bra ur matsynpunkt!! Fattar inte att jag inte är mer motiverad, ska gifta mig om 3 veckor! Fast ibland undrar jag för vems skull jag vill gå ner. Min man tycker ju att jag är fin som jag är. Fast jag har gått ner ca 15 kg sedan förra sommaren skulle vilja gå ner lika mycket till.

Nu är det hysteriskt mycket att göra både på jobbet å med all bröllopsplanering så jag hinner inte träna nåt å maten blir det si å så med. Jag ska ta mig i kragen nu i höst å försöka gå ner lite till.

Vi kommer inte att åka på någon bröllopsresa nu men nästa år vid den här tiden hoppas jag att vi kommer iväg å då vill jag väga 20 kg mindre. Så jag hänger på här...
    Ska vi väga oss en dag i veckan å rapportera här??? Jag har haft onsdag som vägdag (hänger kvar sedan viktväktar-tiden!)

Lycka till alla! Kram Catta

• mme Monique

Jaha, måndagmorgon...Det är väl dags att ta tag i sig själv nu då. Har lovat mig själv att väga mig varje måndagmorgon och sen "bikta" mig här, skulle ju bara vara för pinsamt om det inte händer NÅGOT på vågen då ju;)

Ok, så här är det, (tar ett djupt andetag)idag väger jag : 81,6 kilo!! Vilket är 20 kilo för mkt.
    Men nu sätter jag igång då och till nästa vecka borde det ju kunna hamna under 80-strecket?

• mysifer

jag försöker också det här med att bikta mig för att se till så att det händer något..98,4 kg stod vågen på. 33-38 kg till min tänkta målvikt. nu måste här hända något! enda positiva, om man ska försöka tänka så, är att det fortfarande är tvåsiffrigt åtminstone..

• Pingst09

Suck pust och stön, jag är förkyldare än nånsinn och jag som var laddad för en långpromenad idag om jag var lite bättre. Nu fixar jag inte ens att bära dottern upp för trappen utan att nästan säcka ihop. Nä det får bli soffläge idag med...
    Startar iaf dagen med en herbashake så får vi he hur resten av dagen blir.
    vikten ja....springer och väger mig nu...
    Wow! 109,5! 2,2 kg mindre än i slutet på förra veckan då jag vägde mig sist. Fast för en månad sedan var jag nere påå 108,1..

Undrar hur många kg 1 dm runt bysten är? Det är det som fattas för att klänningen ska gå igen!

Svar på tråden Tråd för oss tjejer som vill ned lite mer i vikt, mellan ca 20-45 kg