• Pentan

Tråd för oss tjejer som vill ned lite mer i vikt, mellan ca 20-45 kg

Ett ställe för oss lite tyngre brudar som vill gå ned i vikt!
    själv väger jag ca 105 kg och vill ned till runt 70-75 kg.

Ngn mer???

• Svar på tråden Tråd för oss tjejer som vill ned lite mer i vikt, mellan ca 20-45 kg
  • Pentan

Hej tjejer!!

Började i fredags på 104,7 kg. Har ätit bra i helegn, bortsett från lite choklad. Och biktar in mig i dag på 104,1 kg!!

Startar upp med ren kur Cambridge och ska köra på ett tag. Mest av allt skulle jag vilja köra rent i 13 veckor! Som om det skulle hända , men det vore toppen för då skulle jag väga ca 25 kg mindre, alltså 80 kg och då är det äääääntligen dags för förlovning!! Något som jag kom överrens med min sambo för ca 4 år sen!! Jag har ju kommit långt... Var nere på 87,9 kg vid min systers bröllop och sen vände det uppåt...
    Men nu jäklar!!

• ingenjörsbruden

STARKT JOBBAT tjejer!!!

Synd på blåsorna, Mystifier.

Pentan, skynda långsamt annars pajar kroppen!!! *höjer ett varningens finger* Var det inte förlovning vid 85 förresten?! *hmm* Kanon med minskning!!!

• Pingst09

Nja, förra helgen började jag känna av ont i halsen, sedan gav det sig ett par dagar och nu i helgen bröt det ut på riktigt. Blev ingen prommis idag. Möjligtvis de 700 m det är till och från dagis när jag ska hämta tösabiten i em...

ingenjörsbruden skrev 2008-08-19 10:36:12 följande:
    Hmmm...din förkylning har hållit i 2 veckor eller??I sådana fall så hade jag inte gett mig ut på promenad.....kanske ut o strosa.....viktigt att inte anstränga sig för då börja kroppen reparera efter träningen istället för att ta hand om förkylningen........Krya på dig!!!!
  • Pearldrop

Mat idag:

Mannagrynsgröt och apelsinjuice.. hade visselrigen sylt på.
    Kalops med morot och rödbetor, två potatis.
    Kvällsmat: här brister det, varma mackor

Men det var REGELBUNDET... :D
    annars brukar jag äta
    smörgås för att orka jobba, lunch vid tolv och sen inget förrän tio på kvällen..

• Pentan

2 soppor cambridge, middag kycklingfileé feta ost cream fraich (?). Gott och nöjd och nu sova!

• Anniis

Cyklat till och från jobbet. Men nu blev det kvällsmacka*suck*
    Jag var ju så hungrig

• Lövnäs

Vågen visade imorse 93.2kg så sen i fredags morse är det -4.3kg
    Igår mådde jag jag superdåligt, så det blev 1 skiva kanelknäcke till kvällen, orkade inte äta 3:e soppan. O fick bara i mig 2.5lit vatten. Hade feber, väldigt ont i halsen o mådde konstigt i kroppen överlag. Idag mår jag lite bättre, så nu ska jag försöka köra helt ren kur. Ska iväg o handla fler påsar idag oxå. Ha en bra dag o kämpa på!

• ingenjörsbruden

Igår blev det äggomelett med skinka o ost till frukost.

Kesella+funlight t mellanmål

Shake till lunch

Samma mellanmål som fm
    + en litenliten bit tårta!!! VA FAAAAN!!! *ggrrr*

Shake till kvällsmat bara för att jag hade ångest över tårtbiten!!!

Det blev 40 min intensiv pilates yoga.

Ska till läkaren i dag....ska se om jag kan väga mig där!!!

Ett tips att ha hemma för nödfall är rökt skinka o fetaostkuber eller färdigkokta ägg...... På GI-manner så funkar de som mellanmål om hungern kommer!!

• Pearldrop

Faan.. jag har ont i halsen och hostar :(:(
    jag som tänkte köra spinning imorgon!!

• Pearldrop

Kan man köpa cambridge produkter på tex ica?

Svar på tråden Tråd för oss tjejer som vill ned lite mer i vikt, mellan ca 20-45 kg