• Pentan

Tråd för oss tjejer som vill ned lite mer i vikt, mellan ca 20-45 kg

Ett ställe för oss lite tyngre brudar som vill gå ned i vikt!
    själv väger jag ca 105 kg och vill ned till runt 70-75 kg.

Ngn mer???

• Svar på tråden Tråd för oss tjejer som vill ned lite mer i vikt, mellan ca 20-45 kg
  • Pearldrop

Jag ska sluta helt och hållet med sötdricka (cola, sockerdricka etc). Och dessutom hålla mig att äta lördagsgodis på LÖRDAGAR och då inte vräka i mig!

Sen har jag planerat att ha MINST ett spinningpass i veckan, gärna två! Sen har jag ju en vovve som behöver motion, det får jag utnyttja mera!

Jag älskar ju chips och pommes... chips-suget är borta tack och lov (tack kära olw för ni införde solrosolja, det är jätteäckligt så nuemra vill jag inte äta chips!) bara cheeseballs-djävulen kvar... men jag är ju laktosintolerant så då undviker jag helt de med :D (ibland har man tur!)

Sååå.. gick ner 8kg i våras, nu under sommaren gick jag upp tre så nu ligger jag på -5kg bara, men alltid nåt!

• Anja 19 juli 2008

Ingenjörsbruden och mysifer

Tack (mysifer, nä, det är ju det som är grejen att även om någon annan kan tycka att man fin eller ok så blir man ju själv tokig när man vet HUR MKT snyggare man vore om man bara blev av m övervikten + att man känner sig så obekväm med alla valkar osv).

Pearldrop
    Låter som att vi reagerade ungefär likadant på hormonerna. Så jä..la trist Det är ju helt rätt sätt att utesluta så mkt socker du kan, typ läsk osv (drick lightläsk om du nu måste ha sådant, jag tycker pepsi max funkar ok tex) och promenera järnet med hunden. Spinning ska ju vara jättebra oxå! Det kommer gå. Du är ju så ung oxå, då ska det ju vara lite lättare att gå ner i vikt säger dom. På mig verkar det stämma iallafall. Fast jag vet ju inte om jag hade haft lätt fortfarande om jag ej ätit minipillren.

• Pentan

Hej Anja härligt att ha dig här, kommer du ihåg mig från CK-tråden?

GRATTIS TILL DITT BRÖLLOP!!!! Var inne och kikade lite, fasiken vad vackra ni är!! Hurra för er

• Efter 11 år är det min tur

Heeej Jag har varit sååå duktig idag. Har ätit sunt och inte ätit nån skit och promenerat i en timme.
    Jag har bestämt mig för att väga mig varje vecka...
    Idag(usch) stog vågen på 87,7 kilo och jag vill ner till 68 för då får jag min hjälp av primärvården att ta bort överflöd av skinn på magen.
    jag känner mig jätte stolt och inget kan stoppa mig nu.
    Jag har bestämt att ge min man en secret box i brölopps present så nu gäller det!!
    Kram till er alla kämpande brudar där ute

• fröken sjunfors

Ska iväg och spinna nu snart!! Jag är så stolt! Oftast brukar jag bara dega ner djuuuupt i soffan, men nu jävlar..!

• tobiasochlinda

önskar jag kunde bli frisk snart (har varit sjuk i typ 2 v nu) så jag kan komma igång med simning, det är en motions form jag gillar!

• Pingst09

Idag har jag ätit shäke till frukost. Ost och skinka och liiite bröd till lunch. Te och två skorpor (med svartvinbärsmarmelad) till mellis och pasta, avocado och skinksås till middag.
    Ganskam ok för att vara jag i alla fall, om man jämför med vad jag brukar kunna stoppa i mig. Får väl ta marmeladen som en hel massa c-vitamin

Ingen motion dock för snuvan håller i sig

• Pingst09

shake ska det ju vara, herbalife m jordgubbssmak i mjölk.

• feltsen

jag har gått ner 28 kilo sen nov. 07. började precis som TS på 105 kilo och nu väger jag 77, en fantastisk känsla! Ska ner till minst 65 kilo så jag har en bit kvar, men det går lätt och är roligt! ni kan läsa mer om min viktkamp här: www.tungviktaren.blogspot.com

• Lövnäs

Jaha, när ni andra varit så duktiga på att bikta er, så är det väl min tur nu. I fredags morse innan jag började med cambridge, så vägde jag mig hemma. Vågen visade då 97,5kg till mina 1.80m. Imorse ställde jag mig på den igen o den visade då 94,0kg. Känns super. Kollade oxå måtten o har förlorat 6cm runt midjan på 2 veckor o passade då på att pröva ett par byxor som varit för små tidigare, men nu kan jag ha dem o de sitter så skönt. För bara 3 veckor sedan var det flera cm som fattades för att ens få ihop dem.
    Detta känns verkligen så bra. Min m2b kan äta vad som helst o jag är inte det minsta sugen.

Svar på tråden Tråd för oss tjejer som vill ned lite mer i vikt, mellan ca 20-45 kg