Tråd för oss tjejer som vill ned lite mer i vikt, mellan ca 20-45 kg
Ett ställe för oss lite tyngre brudar som vill gå ned i vikt!
själv väger jag ca 105 kg och vill ned till runt 70-75 kg.
Ngn mer???
Ett ställe för oss lite tyngre brudar som vill gå ned i vikt!
själv väger jag ca 105 kg och vill ned till runt 70-75 kg.
Ngn mer???
Hallå tjejer.. Här är en till som har tänkt sig att gå ner en sisådär 20 kg! Har haft stora motivationsproblem genom åren, för några år sedan gick jag ner en del och tänkte "ALDRIG att jag ska se ut sådär igen" men.. here i am again! Förstår inte vad som gick snett (om man bortser från all läsk, godis o chips som jag har vräkt i mig ;P). Men nu ska jag igång igen.. Bröllop i maj 2009 och innan dess vill jag bli snygg o "fit" ;)
Cambridge.. Är det soppor och sånt? Är de goda? Har provat nutrilette men jag hade så svårt för pulversmaken..
Jag har tänkt såhär nu när så måmga hänger på.. Varje måndag ska jag "väga in mig" ( huu, hemska tanke) och bikta mig här ;). Vore väl attan om jag inte skulle lyckas ifall jag öppet måste erkänna flera veckor i rad att det inte går neråt. Jag menar, hur svårt ska det va!? (Jätte jag vet..)
Jag SKA rapportera minus varje vecka , jag bara SKA det!!
BRUDAR NI ÄR SÅÅÅÅÅ DUKTIGA!!!!!
Har ätit omelett med grönsaker i dag två gånger, frukost och lunch - samt en stor sallad (utan dressing eller pasta) till middag. Ute med hunden och städat hela huset, så jag är nöjd med min dag!
Mitt stora dekmål ligger på 80 kg, alltså 25 kg bort (suck) för då ska vi förlova oss!! Sen så vankas det väl bröllop i sept 09 om allt går som det ska med vikten!
Annars tänkte jag ta 5 kg i taget, med belöning vid varje etapp! Typ nagelförlängning, fransförlängning, nya örhängen, stövlar till hösten (när vaderna inte är lika tjocka längre...)
Det finns inget ont som kommer av viktminskning för mig, bara bra saker och ändå är det så svårt att komma på rätt köl, konstigt.
Men kämpa kämpa!!
Hej!
Jag är en tjej med en hel del att dras med..
Jag kommer nog att genomgå en magsäcksoperation i vinter, vilket det kanske blir lättare att minska ivikt..
Jag har tydligen väldigt lätt att spara på sånt som är bra att ha vid kristider, haha ja så nu efter 3 barn..så är jag inte vacker..
men jag ska försöka!
jag har med tre små fina barn och håller med om att det satt sina spår.. Men , men nu ska det bli ordning på torpet!
Fröken Sjunfors:
Cambridge är soppor/shakes. Tycker att de smakar mycket bättre än både naturdiet, nutrilett o herbalife. Inte alls så gryniga som de andra. Man blandar ut pulver med vatten o det blir riktigt gott.
Andra dagen med ren kur idag. Var lite kämpigt igår kväll. Vi brukar äta något smaskigt på fredag o lördag när dottern somnat. För att känna att det är helg. Jag jobbar hemma med dottern. Men det gick igår o det ska gå idag.
Kul att vi blivit så många här i tråden.
Kämpa på allihopa!
God morgon tjejer!!
Hur gick det i går med maten?? Någon motion inplanerad i dag? Jag ska ut och gå.
Jag har oxå barn, födde min dotter för 11 månader sen. Så när jag är klar med allt som heter banta och lyckas hålla en bra vikt, täker jag fixa brösten! De hänger så tungt och sorgset så de vill jag fixa till!
Kanske även en full bukplastik, lite läskigare dock så jag vet inte riktigt. Men det vore underbart att restaurera sin kropp lite!
Kämpa på!!
Här ska inte sys ut!! Du fixar att dra igen den på din stora dag!!
Oj så har jag oxå tänkt när man väl lyckats gå ned!
Cambridge för mig smakar nästan som McDonlads milkshake!! Massa is och kallt vatten i matmixern med stark motor och sen ca 1 min senare, fluffigt och gott!! Inget som jag testat tidigare!
fröken sjunfors skrev 2008-08-15 21:24:57 följande:
Håller med om att Cambridge smakar bra.Mintchokladen är min favorit.
Har velat fram och tillbaka om jag ska ta Cambridge eller VV. Får bli VV. Ska börja träna igen och jag får inte tillräckligt med energi till det om jag dricker "pulver". Men jag beundrar er alla som har karaktär och pulverdietar Go for it!!
Idag är jag helt ensam hemma. Sambon och småpojkarna har kört iväg en sväng. Tänkte läsa en bok ute i solen. Kommer väl att skrämma iväg alla grannarna med mina vita armar och ben Ha det gott allihopa!