• nni

Vårbrudar -09 se hit!

Ni som vill snacka om allt mellan himmel o jord, gällande bröllop då förstås, o som planerar bröllop till våren, kan väl skriva här?

jag själv saknar trådar gällande vårbröllop.

Hur går planeringarna, har ni bokat något?
    själva har vi bokat fotograf, duoband, o så e lokal på ingång.

När gifter ni er? här så e 18/4 satt.
    :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-01 15:40
    Nu så är jag höstbrud istället!
    Lycka till alla vårbrudar!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-12 13:49
    Jag e nog tbx igen :)

• Svar på tråden Vårbrudar -09 se hit!
  • Pidis

Skickade dem idag

nni skrev 2008-09-23 15:07:34 följande:
    040409 och T RO; Jo det e nog lagom med 3-4 månader innan. Vi vill vara ute i god tid för ska bjuda släktingar från USA. Tror ni 4 månader innan räcker?Pidis; du som ska bjuda från USA, när skickar du, hur långt innan?
  • nni

Okej! Bättre tidigt än sent! Hur många ska ni bli på bröllopet?

• vår09

Här kommer en till vårbrud. Vi ska gifta oss 18/4!
    Va roligt det är att läsa alla era inlägg, man blir både inspirerad och lite stressad
    Vi har bokat kyrka, präst, lokal, frisör,
    Frågat tärnor, brudnäbbar och marshalker (blir massor av dem, de har sagt ja
    Har frågat och fått ett ja svar från värdpar!
    Jag har även köpt klänning, hittade den direkt i en butik, tjoho!
    Min pappa har kontakt me dem me lokalen som även ska fixa me maten, men han bokar ju aldrig någon tid :(

• Pidis

Välkommen

vår09 skrev 2008-09-23 20:29:28 följande:
    Här kommer en till vårbrud. Vi ska gifta oss 18/4!Va roligt det är att läsa alla era inlägg, man blir både inspirerad och lite stressadVi har bokat kyrka, präst, lokal, frisör, Frågat tärnor, brudnäbbar och marshalker (blir massor av dem, de har sagt jaHar frågat och fått ett ja svar från värdpar!Jag har även köpt klänning, hittade den direkt i en butik, tjoho!Min pappa har kontakt me dem me lokalen som även ska fixa me maten, men han bokar ju aldrig någon tid :(
  • Pidis

Ja har hittat min ring
    Den ligger faktiskt redan i mamma och pappas kassaskåp
    Visste redan när vi förlovade oss vilken jag skulle ha för det valde min m2b.
    Så vi köpte dem nu i sommar lika bra. Tog dem på avbetalning så är de färdigbetalda till bröllopet.
    Känns faktiskt riktigt bra.
    Helt underbar är den.

nni skrev 2008-09-23 15:51:13 följande:
    Idag ska jag kolla på ringar. Jippy!Men e kräsen dock :PHar ni kollat ut ringar än?
  • Nocia

Vi har hittat våra ringar, men kan inte köpa än för vi håller på och gå ner i vikt... (i-lands problem, jag vet). Vi ska ha helt släta, matta titanringar. Ingen sten på min ring.

• nni

vår09; Hej! Vi har inte kommit så långt iheller, även man har all planering snurrandes varje dag.

Pidis; Vad kul!! Jag kände det osså igår, att jag visste att jag ville ha just den ringen!

Nocia; Har samma problem, haha. Ska gå ner ca 10 kg. O därför vill jag gå ner åtminstone 7-8 av dem innan jag beställa ringen.

• 040409

har börjat kika lite på ringar, men inte köpt nån än. Har en som jag vill se "i verkligheten", ser fin ut på nätet men vill sätta den jämte min förlovningsring och se så det verkligen passar ihop! Har lite funderingar på att göra egen ring med av släktguld, ska kolla med mamma om jag får använda det bara. Grejen är att det isåfall inte bara ska bytas in för guld-priset utan att det faktiskt ska vara farmors ring som används till min ring. Är inte lika många guldsmeder som gör det, men några finns det. Vi får se hur det blir!

• Pidis

Vad göra????????

Jag har börjat må konstigt nu sen jag fick min klänning härom kvällen Nästan lite ångest känslor.
    Kan ju vara att nu är det verkligen på riktigt inte bara planering längre utan nu händer det.
    Shit alltså. Känns mysko pysko.

Men är glad och vet att jag vill det så det är inte det men känns bara konstigt nu.

Någon annan som fått verklighets uppenbarelsen???

Svar på tråden Vårbrudar -09 se hit!