• nni

Vårbrudar -09 se hit!

Ni som vill snacka om allt mellan himmel o jord, gällande bröllop då förstås, o som planerar bröllop till våren, kan väl skriva här?

jag själv saknar trådar gällande vårbröllop.

Hur går planeringarna, har ni bokat något?
    själva har vi bokat fotograf, duoband, o så e lokal på ingång.

När gifter ni er? här så e 18/4 satt.
    :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-01 15:40
    Nu så är jag höstbrud istället!
    Lycka till alla vårbrudar!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-12 13:49
    Jag e nog tbx igen :)

• Svar på tråden Vårbrudar -09 se hit!
  • Maliinka
    Pidis skrev 2008-10-01 09:00:10 följande:
    Sen innan hon gick sa hon att "ja man ska ju inte hyra ut till familjen eller sånna man känner" Blev jätte ledsen grät nog 1 timme efter det. Kul att inte känna sig välkommen liksom.
    Men jag tror inte att hon menade så. Jag tror att hon bara tyckte att det var jobbigt att behöva höja hyran för några hon står så nära. Håller dock tummarna för den nya lägenheten!
  • Pidis

Ja det löser sig nog.

Vad jobbigt att behöva ändra sina planer.
    Jag tror jag fått till mitt rätt bra faktiskt.
    Har ju inte sett hur det kommer att bli men ska göra en provdukning när jag har semester nu.
    Kul att testa lite olika alternativ.

Men vitt är ju alltid ett fint inslag tror inte att du kommer bli besviken.

Nocia skrev 2008-10-01 18:31:30 följande:
    Pidis: det låter ju inte alls roligt. Ni kanske måste prata ut, om det är något som trycker henne. Hoppas det löser sig mellan dig och din mamma. Lycka till!Jag har insett att den dukning jag skulle vilja ha inte kommer att bli av. Det blir alldeles för dyrt. Så nu måste jag tänka om och det är ju inte så lätt när man "fått för sig något"... Ni kanske vet hur det är? Men brunt och cerise blir färgtemat ändå, dock med lite vitt också.
  • Pidis

Ja vi ska titta på den nya imorgon
    Min sambo pratar inte om något annat just nu.
    Han vill nog bort från mina föräldrar ha ha ha.
    Tack för att du håller tummarna

Maliinka skrev 2008-10-01 21:14:27 följande:
    Men jag tror inte att hon menade så. Jag tror att hon bara tyckte att det var jobbigt att behöva höja hyran för några hon står så nära. Håller dock tummarna för den nya lägenheten!
  • Pidis

Jaha
    Sista dagen innan semester dax.
    Fan vad skönt det känns.
    Ska bli helt underbart att komma iväg och slappa ett tag.

Ska ju titta på lägenheten ikväll och gissa om man är spännd och nervös ha ha ha.
    Min sambo pratar inte om annat just nu.

HUr e läget annars då??

• nni

Hej alla!
    Sitter i sthlm o väntar på tåget hem. Har alltså inte kunnat vara så delaktig här på några dagar. ;) hoppas ni inte saknat mig alltför mycket. Hehe.

Pidis; Hoppas du o din mamma pratat ut. Man tar ju mest illa vid sig när man blir osams eller tjaffsar med en närastående. För man vill ju att allt ska va bra mellan varandra. Jag e likadan.

Kul att titta på lägenhet!

Nocia; Detta med färgtema är svårt. Har rosa o vitt som favoritalternativ, ev blått o lila nyanser. Kan väl bli fint med olika nyanser?!

Så roligt att titta här efter ett par dagar, för så mycket hinner hända här, men man snappar ändå upp tråden. Förhoppningsvis!

Vi har inget direkt att boka längre. Isf frisör med mera. Så nu börjar det pyssliga ta vid sig. :)

• Pidis

Tja brudar

Nu säger jag hej då för en vecka framåt.
    Ser fram emot att läsa många nya inlägg när jag kommer tbx.
    Åker tidigt imorogn bitti.
    Men nu ska jag och min m2b åka på bröllopsmässa nere på wapnö
    Ska bli kul. Den första mässan han följer med på. Han kanske börjar fatta att det närmar sig nu.

Ha nu en toppen vecka så ses vi här igen efter den 14é

Krameluring på er

• Pidis

Hej hopp

Här hade man inte missat mycket.
    Hem kommen nu oxh är super duper trött Tur att man tagit semester hela denna veckan också.
    PLanet var försenat så var hemma halv sju i morse.

Här har ju inte hänt så mycket på bröllops planerings stadiet i veckan Men visst skulle man vilja gifta sig nere på stränderna där. ha ha ha

Hur går det för er då???

• nni
    Pidis skrev 2008-10-14 12:32:01 följande:
    Hej hoppHär hade man inte missat mycket.Hem kommen nu oxh är super duper trött Tur att man tagit semester hela denna veckan också.PLanet var försenat så var hemma halv sju i morse.Här har ju inte hänt så mycket på bröllops planerings stadiet i veckan Men visst skulle man vilja gifta sig nere på stränderna där. ha ha haHur går det för er då???
    Näe, här e lite dött. :/
    Skönt med semester kan jag tänka mig. Haft en skön semester?
    Just nu spånar vi efter en bröllopsmarsch.

Förslag ngn?
  • Maliinka

Ja här står det still med. Vet inte vad vi ska rycka i mer just... 7 mån kvar och har bokat kyrka och festlokal, bröllopsnatt, smink... Gjort prel gästlista... Vad är nästa steg, ni som kommit längre?

• Pidis

HAr gjort färdigt alla inbjudningarna nu i veckan.
    Ska bara sätta en stämpel på framsidan av dem och skriva adresserna.
    Känns skönt

Svar på tråden Vårbrudar -09 se hit!